Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Viking

Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Dvergen196

Sitat fra: paalv på onsdag 18. desember 2013, klokken 17:19
Sitat fra: Dvergen196 på onsdag 18. desember 2013, klokken 17:01
Jaaaaaaaaaaaa, levering i morgen kl 1400 i Bergen ;D
Noen som kan forklare de store forskjellene i reg nr? Jeg har EL26xxx mens andre har EL29xxx, forskjeller fra hvor i landet man registrerer?
Det er tydeligvis egne nummerserier for hver forhandler, akkurat nå er siste i
Stavanger:  EL 27966
Trondheim:  EL 29603
Oslo:           EL 30971

Siste jeg har sett i Bergen er EL 26145, men der sluttet den serien for Tesla MS.
Er det noen som vet hvilke nummer som nå brukes i Bergen?

Dvergen196: Nå bestilte du bilen, og når ble den produsert?

Bestillte i midten av juli, bilen ble aldri produsert den gikk rett fra "Leter etter deler" til "In transit" 1/11........blir vel IKEA bil på meg i morgen ;D
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Tai

Det er rart med det men når man nærmer seg levering av ny bil så har gamlebilen en lei tendens til å gå skikkelig i stykker.... Måtte hente min kone i kveld, Saab`en ville ikke starte. Regner med at startmotoren må byttes og jeg vil skille lag med julebonusen jeg fikk.

Sure greier

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Gusse

Henter min i morgen tidlig. Står vist ferrdig til henting :)

Registreringsnr.: EL 29599

Gusse

Sitat fra: Tai på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:07
Det er rart med det men når man nærmer seg levering av ny bil så har gamlebilen en lei tendens til å gå skikkelig i stykker.... Måtte hente min kone i kveld, Saab`en ville ikke starte. Regner med at startmotoren må byttes og jeg vil skille lag med julebonusen jeg fikk.

Sure greier



Tai

Min J#$%la Ford sto der å glisa fårete til meg med punktert dekk i kveld når jeg skulle skynde meg på trening........typisk....

Brede

Sitat fra: Gusse på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:09
Henter min i morgen tidlig. Står vist ferrdig til henting :)

Registreringsnr.: EL 29599

Fint reg.nummer!!  ;)

Gusse

Sitat fra: Brede på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:14
Sitat fra: Gusse på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:09
Henter min i morgen tidlig. Står vist ferrdig til henting :)

Registreringsnr.: EL 29599

Fint reg.nummer!!  ;)

Thanx ;)
Hva fikk du?

Brede

Sitat fra: Gusse på torsdag 19. desember 2013, klokken 00:06
Sitat fra: Brede på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:14
Sitat fra: Gusse på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:09
Henter min i morgen tidlig. Står vist ferrdig til henting :)

Registreringsnr.: EL 29599

Fint reg.nummer!!  ;)

Thanx ;)
Hva fikk du?

Det ganske så ordinære EL 29582..  :)

Tai

Noen her på forumet som vet hvor EL 30000 havnet?

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Sisyfos

Sitat fra: Tai på torsdag 19. desember 2013, klokken 00:23
Noen her på forumet som vet hvor EL 30000 havnet?

Tai

I følge kjøretøyregisteret er det ingen som har fått det nummeret ennå. Det virker som om det deles ut sett med skilt til Teslaforhandlerene med relativt store sprang mellom hvert sett.
Trondheim, stolt eier av en blå S85 siden november 2013

Frodebo

Sitat fra: Tai på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:07
Det er rart med det men når man nærmer seg levering av ny bil så har gamlebilen en lei tendens til å gå skikkelig i stykker.... Måtte hente min kone i kveld, Saab`en ville ikke starte. Regner med at startmotoren må byttes og jeg vil skille lag med julebonusen jeg fikk.

Sure greier

Tai

Min Audi har vært 100% feilfri de 4 årene jeg har hatt den. Dagen etter bestilling av TMS, begynte den å vibrere på rattet ved oppbremsing. Resultat: Nye bremseskiver foran. Og jaggu røk også varmen i høyre speil - måtte bytte hele speilinnsatsen.

Nå kjører jeg på "nåler" og håper at det ikke kommer flere uforutsette ting...
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

cairnz

Sitat fra: Frodebo på torsdag 19. desember 2013, klokken 01:45
Sitat fra: Tai på onsdag 18. desember 2013, klokken 23:07
Det er rart med det men når man nærmer seg levering av ny bil så har gamlebilen en lei tendens til å gå skikkelig i stykker.... Måtte hente min kone i kveld, Saab`en ville ikke starte. Regner med at startmotoren må byttes og jeg vil skille lag med julebonusen jeg fikk.

Sure greier

Tai

Min Audi har vært 100% feilfri de 4 årene jeg har hatt den. Dagen etter bestilling av TMS, begynte den å vibrere på rattet ved oppbremsing. Resultat: Nye bremseskiver foran. Og jaggu røk også varmen i høyre speil - måtte bytte hele speilinnsatsen.

Nå kjører jeg på "nåler" og håper at det ikke kommer flere uforutsette ting...

Audi-nøkkelen min ramlet fra hverandre i går.. bra madammen hadde med en reserve.. tror den kan brukes hvis selve skaftet kan brukes uten selve boksen, men trenger da en eller annen klipetang slik at den kan vris om.. blir greit å gå til "keyless" merker jeg :)
Elbilist

jsu224

Tesla-trailer ankom Alnabru akkurat nå. En rød, resten mørke. Totalt 7 biler tror jeg.

awilm

Mail fra Tesla:
"Den tidligst estimerte leveringstid for din Model S er mellom 29.01.14 og 08.02.14 Passer dette?"
Yeah, baby! :) :)
2013 Model S P85+
Alt utstyr - u/barneseter
Reservert 9.8.2013
Bekrefetet/betalt 10.8.2013
Levering: forespeilet slutten av desember, flyttet til 2. uken i februar, oppdatert til slutten av januar

Olav78

Da er bilen min registrert!! Håper på levering i morgen!
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA