Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bremseklosser.

Startet av froland, onsdag 09. april 2008, klokken 15:14

« forrige - neste »

froland

Hei elvenner! Prøvde å få bremseklosser på Ford, men de hadde ikke. Jeg trenger bremseklosser og den vinkelen som klossene sklir på+ gummimansjetten over stempelet. Er det noen som vet hvor?  Ha en fin dag dere! Hilsen Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Ken

Flere Mintex klosser som passer. Jeg har brukt MTB 1291 M1155, En annen på forumet ambefaler MDB1807FMSI: WVA20906 180 212010 E1 90R-01018/355.
(alle numre stå på innpakningen) Noen er mykere enn andre men de som er hardere polerer vekk rusten bedre. 1291 er mer sports modeller.
Stål vinkelen kan du få hos en Citroen forhandler(eller Peugeot) Saxo eller 106 `98 modell
Bremse calliper er Bendix type tror jeg, ikke Girling. Jeg søker flere muligheter. Du kan bestille klossene fra en bilrekvisita butikk.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA