Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotting i Stavanger

Startet av MortenSVG, tirsdag 11. juni 2013, klokken 23:47

« forrige - neste »

Cirion

Sitat fra: hoffa på søndag 23. juni 2013, klokken 10:51
For de som skal ha 21" er det kanskje en god ide å montere alloygators.

www.alloygator.co.uk/
Til de som vil ha slike, jeg anbefaler å bestille i god tid, det tar 4-5 uker å få dem levert. Jeg bestilte i begynnelsen av mai og fikk de levert på lørdag.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Jimpec

Sitat fra: Cirion på tirsdag 25. juni 2013, klokken 10:44
Sitat fra: hoffa på søndag 23. juni 2013, klokken 10:51
For de som skal ha 21" er det kanskje en god ide å montere alloygators.

www.alloygator.co.uk/
Til de som vil ha slike, jeg anbefaler å bestille i god tid, det tar 4-5 uker å få dem levert. Jeg bestilte i begynnelsen av mai og fikk de levert på lørdag.

Hvordan er disse å få på felgen når dekk er montert?
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

hoffa

#47
Sitat fra: Jimpec på tirsdag 25. juni 2013, klokken 11:06
Sitat fra: Cirion på tirsdag 25. juni 2013, klokken 10:44
Sitat fra: hoffa på søndag 23. juni 2013, klokken 10:51
For de som skal ha 21" er det kanskje en god ide å montere alloygators.

www.alloygator.co.uk/
Til de som vil ha slike, jeg anbefaler å bestille i god tid, det tar 4-5 uker å få dem levert. Jeg bestilte i begynnelsen av mai og fikk de levert på lørdag.



Hvordan er disse å få på felgen når dekk er montert?

Dekkene må tømmes for luft før montering, litt liming så kraftig banking med gummiklubbe osv. (Iflg. de som har montert desse på tesla motors club).  Informativ fittinsvideo ligger på nettsiden til alloygator.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

eclipse

Sitat fra: Corny på fredag 21. juni 2013, klokken 10:00
Enten så er det samme bilen, eller så er det et ganske utrolig sammentreff. Jeg traff på bilen igjen mens jeg var på vei ut mot Hillevåg, og Teslaen kom kjørende mot sentrum. Prøveskiltet er ER15, det samme som på bildene av bilen i starten av tråden her.

Jeg prøvekjørte med denne hvite bilen på fredag, det var ordinær prøvekjøring.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA