Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotting i Stavanger

Startet av MortenSVG, tirsdag 11. juni 2013, klokken 23:47

« forrige - neste »

gzegorz

ER15 var utstillingsbil ved prøvekjøringen i Bergen tir-ons denne uken...
Tesla Model S85

mrjalle

Det er en hvit og en blå for prøvekjøring, samt en sort for utstilling i Stavanger denne helga.

executive

Regner med at prøvekjøringene er fullbooket. Men hvor/når kan den sorte eventuelt beskues?

mjepson

Det er tre biler til prøvekjøring, og de står utenfor SAS ved breiavannet.

Jeg testet den hvite, og det var over all forventning. Utrolig magesug!
Stavanger, P85+ white, 21" grey

Jimpec

Har avtale på søndag. Gleder meg.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

D.O

Kan noen ta bilde av den hvite og sorte sammens? Ville likt å se dem i dagslys! Har kun sett den sorte inne og aldri den hvite
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Paul

#21
Prøvekjørte den blå i dag - utrolig!!!  venter med spenning til høsten:)

damen fra Tesla var veldig hyggelig - jeg hadde kona og min 1 åring sammen, men siden i e-post det står at det blir ikke mulig å ha barn under 8 år i bilen - tenkte at vi alle skal bare se på bilen, men jeg skal prøvekjøre. Og då damen sa at hvis jeg setter inn mitt barnesete - babyen kan reise med. Så jeg gjorte det  :)
med en gang jeg trykte på "gas" pedalen - fikk respons fra min ettåring "uoaaahhh" og masse smil etterpå :)

mjepson

Jeg fikk samme respons fra hu dama fra Tesla når jeg trykka på gassen :)

Artig historie fra henne idag, de hadde blitt stoppet av politiet med blålys, og politiet ville vite hvor man kunne prøvekjøre :D
Stavanger, P85+ white, 21" grey

ArneS

Prøvekjøringen i Stavanger er i full gang (i dag og i morgen) og jeg fikk ikke prøvd denne gangen da det er fullbooket, men pratet litt med Tesla representantene som sa at EU produksjonen er i gang og de første bilene kommer i august. Produksjonstakten er 200 EU biler i uka. De får inn 4 stk EU demo biler til Alnabru i begynnelsen av juli så da vil det være mulighet å se og prøve den nye ladepluggen.

De er nå i sluttforhandlinger om servicesenter i Stavanger og sannsynlig åpning i september. De ser på muligheten å levere bilene som skal til Stavanger fra dette senteret selv om det ikke vil være formelt åpnet når de første bilene blir levert.
P85+ Signature (solgt)
P85DL

DaX

De var sporløst borte nå for 5 minutter siden :( Fikk sett den hvite utover mot sykehuset men det var ikke mange sekundene.
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

noto

Sjekket du desken inne i resepsjonen? Begge bilene (perlehvit og blå) kjører.

DaX

Var vel ute på tur ja. Hadde dårlig tid så det ble bare med det ene møtet. Blir nok stamgjest ved Tesla Trondheim til høsten :p
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

executive

Sitat fra: ArneS på lørdag 22. juni 2013, klokken 14:07
De er nå i sluttforhandlinger om servicesenter i Stavanger og sannsynlig åpning i september.

Noen som har peil på hvor dette senteret vil havne? Forus?

Jimpec

Fra Stavanger i dag.
Blå ser unektelig bra ut med mørke 21".
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

kimlillebo

Sitat fra: Jimpec på lørdag 22. juni 2013, klokken 23:36
Fra Stavanger i dag.
Blå ser unektelig bra ut med mørke 21".
Det var hyggelig å høre siden det er den jeg venter på :-D
K.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA