Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bakakselskifte.

Startet av froland, fredag 07. juni 2013, klokken 20:05

« forrige - neste »

froland

Hei venner! Jeg byttet i dag bakaksel på et verksted og det ser jo greit ut unntatt at nøkkellampen og ABS lyset lyser hele tiden. Hvorfor gjør det og hva må/kan en gjøre får å kvitte seg med de lysene?  MVH Froland.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Lynet

Går for et enkleste: dra tilbake til verkstedet og be dem fullføre jobben.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

froland

Hei igjen! Det er ikke et Think verksted dette. De skulle bare skifte bakakselen, så jeg trodde at det bare var plug and play. Men, det må kanskje resettes noe i "hjernen" Froland.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Go-carter

Nøkkellampen kan jeg ikke forstå hvorfor skal lyse. Ang. ABS-lampen så kan det hende det er noe feil med senorene, kabelnettet bak, eller at de ikke er koblet. Den feilkoden kan leses av med diagnoseutstyr.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Lynet

Det er ikke nødvendig at det er et Thinkverksted, hvis de har tatt på seg å skifte bakakselen skal de også greie å ordne ABS-lampen.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA