Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jeg har fått LEVERINGS-knapp og har reservasjonsnummer:

Startet av laumb, fredag 31. mai 2013, klokken 22:51

« forrige - neste »

sindrej

Sitat fra: Jan42 på onsdag 07. august 2013, klokken 00:48
Henter bil i morgen kl 15:00
Det var førsteinnlegget sitt det tenker jeg !! :)  Fint du har registrert deg på forumet, regner med det kommer en rapport i morgen kveld da ;)

Beklager OT laumb, jeg blir ikke sur om du sletter dette innlegget.  Syntes bare det var en bemerkelsesverdig førstepost ;)

RSandven

Sitat fra: Jan42 på onsdag 07. august 2013, klokken 00:48
Henter bil i morgen kl 15:00

Gratulerer! Har du prøvekjørt de tidligere US-modellene? Hvis så, fint hvis du kan prøve å sammenligne, slik at vi veit hvor bra EU-modellen er i forhold :D
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Havebigfun

Sitat fra: RSandven på onsdag 07. august 2013, klokken 07:27

Gratulerer! Har du prøvekjørt de tidligere US-modellene? Hvis så, fint hvis du kan prøve å sammenligne, slik at vi veit hvor bra EU-modellen er i forhold :D
OT :o :)Det er europeiske biler til prøvekjøring nå -eks den røde Hauge kjørte til Tromsø- alle har muligheten til å kjenne forskjellen nå- hvilken bil som brukes til prøvekjøring til enhver tid er litt tilfeldig- mulig det hjelper å spørre etter en EU-bil 8)

Wenche

Levering 2. Sept  :) Måtte spørre på Alnabru for å få dato, hadde kun vindu 24.8 - 7/9. Ventetiden føles laaaaaaanggggg.....
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

thoberre

Jeg plukke opp bilen min på Alnabru den 19. august kl 09.00.

Jeg forsøkte å få til overlevering noen dager tidligere ettersom jeg kanskje må reise bort for litt tid 16. men det var visst ikke mulig. Så da satte jeg opp 19. og håper på det beste :o

Er det ikke noen utleveringer mellom i dag og 19.?
--

Model S Performance Signature S433 Black All-In
Model X TBD P206 upgrade til Signature på vei

ArneS

Da har jeg fått leveringsdato. 28 august kl. 12 i Stavanger(!)  :D
Fikk ikke kjøpe ekstra UMC nå men der ville komme pris på den senere.
Trengte ikke bestemme Service pakken (kunne bestemme meg i etterkant).
Blå kontakt var std og jeg får en rød til 750,-
Fikk og bestille piggfri Hakkapeliita til 23.500,-

Gleder meg!!
P85+ Signature (solgt)
P85DL

Teslafrank

Telefon nå, levering foreløbig 05.09 kl12, håp om tidligere dato da dette var "worst case"

vin 14263, faktura 128

petersv

Fikk tid den 4. kl. 10. Ble lovet tidligere på tirsdag, men det var fullt alle dager før sa de i dag.

Jaja, har ventet lenge, så skal klare en uke ekstra.

mrjalle


acschmi


eclipse

Sitat fra: ArneS på torsdag 08. august 2013, klokken 15:07
Da har jeg fått leveringsdato. 28 august kl. 12 i Stavanger(!)  :D
Fikk ikke kjøpe ekstra UMC nå men der ville komme pris på den senere.
Trengte ikke bestemme Service pakken (kunne bestemme meg i etterkant).
Blå kontakt var std og jeg får en rød til 750,-
Fikk og bestille piggfri Hakkapeliita til 23.500,-

Gleder meg!!

Har Tesla åpnet Service Senter i Stavanger innen 28/8 eller får du den levert hjem?
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

ArneS

Sitat fra: eclipse på fredag 09. august 2013, klokken 23:04
Sitat fra: ArneS på torsdag 08. august 2013, klokken 15:07
Da har jeg fått leveringsdato. 28 august kl. 12 i Stavanger(!)  :D
Fikk ikke kjøpe ekstra UMC nå men der ville komme pris på den senere.
Trengte ikke bestemme Service pakken (kunne bestemme meg i etterkant).
Blå kontakt var std og jeg får en rød til 750,-
Fikk og bestille piggfri Hakkapeliita til 23.500,-

Gleder meg!!

Har Tesla åpnet Service Senter i Stavanger innen 28/8 eller får du den levert hjem?

Jeg får den levert "en eller annen plass" i Stavanger. Jeg spurte om nærmere adresse men han ville ikke gi meg den. Skulle kontakte meg når det nærmet seg.
Det blir helt sikkert der som Tesla service senter kommer.
P85+ Signature (solgt)
P85DL

Pitter fra Madla

Fikk også svar om at adressen ville komme etterhvert. Min blir levert i Stavanger 28. august.
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

Kallisman

Jeg skal få min røde P85 5. September kl. 10. Res. # EU P189. Bor like ved Alnabru, så jeg regner med det blir der.
Har kjørt rød Model S P85, P15059, siden september 2013.
Venter P85D i juni.

Milzit

Jeg får  fått  leveringsdato 6. september :D Ikke roadster eier (desverre) og brukte lang tid på finalize. P205 Bor i Oslo så det blir vel Alnabru.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA