Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har noen kjøpt Euro-Leaf 2013? I så fall, hvilken pris?

Startet av kjbu, fredag 31. mai 2013, klokken 12:39

« forrige - neste »

Marken

Er det lagt ut noe info. om den kampanjen? Eller er det hos forhandler du har sett den?
Jeg fant denne på nettet nå, med oversikt over de forskjellige utstyrspakkene.
http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.74400.File.tmp/LEAF_Teknisk_spesifikasjon__15-05-13_0293.pdf

jkirkebo

Sitat fra: Marken på onsdag 05. juni 2013, klokken 13:18
Er det lagt ut noe info. om den kampanjen? Eller er det hos forhandler du har sett den?
Jeg fant denne på nettet nå, med oversikt over de forskjellige utstyrspakkene.
http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.74400.File.tmp/LEAF_Teknisk_spesifikasjon__15-05-13_0293.pdf

Det er dårlig av Nissan å ennå ikke kunne tilby DAB i Leafen synes jeg. Nå bør de få ut fingeren snart...

Forøvrig kan man vel få LED-lys som ekstrautstyr på Acentaen mener jeg.

Får ellers håpe BMW priser i3en lavt og presser Nissan litt. Jeg synes de har satt prisene alt for høyt på den nye modellen, burde begynt rett under 200k for billigste variant.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

RoundTrip

Sitat fra: Marken på onsdag 05. juni 2013, klokken 13:18
Er det lagt ut noe info. om den kampanjen? Eller er det hos forhandler du har sett den?
Jeg fant denne på nettet nå, med oversikt over de forskjellige utstyrspakkene.
http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.74400.File.tmp/LEAF_Teknisk_spesifikasjon__15-05-13_0293.pdf

Noen som vet noe mer her? Den listen av utstyr på pdf som linkes til her ble skrevet ut til meg av selger i går.
Har de 20k mer å gå på nå? Den introduksjonspakka ble ikke nevnt heller..
Stord

2013, Dark Metal Grey, Tekna

Levert Juni 2013, kjørt 80K

Leif Leaf

Sitat fra: Marken på onsdag 05. juni 2013, klokken 13:18
Er det lagt ut noe info. om den kampanjen? Eller er det hos forhandler du har sett den?
Jeg fant denne på nettet nå, med oversikt over de forskjellige utstyrspakkene.
http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.74400.File.tmp/LEAF_Teknisk_spesifikasjon__15-05-13_0293.pdf


Dette er informasjon som skal være sendt ut til alle Nissan-forhandlere så sent som i går eller dagen før. Vil tro de fleste forhandlere vet om dette introduksjonstilbudet i dag. Tilbudet gikk på 3 års service, 20 leiebildøgn og crome stylingpakke - man kan velge å gå for denne pakka (som er med i veiledende pris) eller velge denne bort for deretter å få en prisreduksjon på 23.000.-

Har for øvrig prøvekjørt Tekna og jeg synes man får mer bil for pengene med en Acenta - derfor gikk jeg for denne. Etter min mening er ikke forskjellen mellom Tekna og Acenta verdt 22.500.-
Kjører Tekna i kaldt klima - Pasvik.

RoundTrip

Her er prisene eg fikk oppgitt før ekstrautstyr.

Acenta 257900
Tekna 279900

Dette var på tirsdag. Fikk ikke mulighet til å velge introduksjonspakke.
Så da kan eg forlange 23000 av på utgangsprisene før prutingen egentlig?
Stord

2013, Dark Metal Grey, Tekna

Levert Juni 2013, kjørt 80K

André S. P.

#20
Sitat fra: Leif Leaf på torsdag 06. juni 2013, klokken 08:38
Sitat fra: Marken på onsdag 05. juni 2013, klokken 13:18
Er det lagt ut noe info. om den kampanjen? Eller er det hos forhandler du har sett den?
Jeg fant denne på nettet nå, med oversikt over de forskjellige utstyrspakkene.
http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.74400.File.tmp/LEAF_Teknisk_spesifikasjon__15-05-13_0293.pdf


Dette er informasjon som skal være sendt ut til alle Nissan-forhandlere så sent som i går eller dagen før. Vil tro de fleste forhandlere vet om dette introduksjonstilbudet i dag. Tilbudet gikk på 3 års service, 20 leiebildøgn og crome stylingpakke - man kan velge å gå for denne pakka (som er med i veiledende pris) eller velge denne bort for deretter å få en prisreduksjon på 23.000.-

Har for øvrig prøvekjørt Tekna og jeg synes man får mer bil for pengene med en Acenta - derfor gikk jeg for denne. Etter min mening er ikke forskjellen mellom Tekna og Acenta verdt 22.500.-

Forhandleren ringte meg nå og sa at dette får tilbakevirkende kraft også for min bil.
TOPP SERVICE !!!!!!

Jeg var ikke interessert i leiebilopplegget så han gir meg vinterdekkene istedet (verdi kr. 9.900.-) + servicepakken (verdi ca. kr. 10.000,-)  og cromelister (Verdi ca. 3000,-) :-)
Peugeot Partner EV (tidligere Posten)
2013 Euroleaf, perlehvit Tekna
2013 Tesla Model S 85
2017 Hyundai Ioniq
2020 Bestilt Skoda Enyaq IV 80X, Quartz Grey Met, Ecosuite

RoundTrip

Det råder litt forvirring hos forhandlerene nå om denne pakken.
En plass kunne eg velge mellom pakken eller evt ta bort 23000 fra prisen.

Neste plass kunne bare gi pakken virket det som.
Alle forhandlere måtte minnes på dette tilbudet..

Synes ikke den pakken er verdt det..
klarer meg uten crom og leigebil. Service tar eg når det kommer..
Stord

2013, Dark Metal Grey, Tekna

Levert Juni 2013, kjørt 80K

Okhau01



Forhandleren ringte meg nå og sa at dette får tilbakevirkende kraft også for min bil.
TOPP SERVICE !!!!!!

Tekna i bestilling - kjøpt hos Bilia Kongsvinger

Tommen

Ser det er 2 stk som har lagt ut at forhandleren har ringt om tilbakevirkende kraft, sånt står det respekt av, så kanskje forhandlerene burde bli navngitt for det er ikkje kvar dags praksis vil eg tru .

André S. P.

Sitat fra: Tommen på fredag 07. juni 2013, klokken 12:13
Ser det er 2 stk som har lagt ut at forhandleren har ringt om tilbakevirkende kraft, sånt står det respekt av, så kanskje forhandlerene burde bli navngitt for det er ikkje kvar dags praksis vil eg tru .


;)
-Det står i signaturen min:

Gravdahls Auto AS, Tønsberg
Peugeot Partner EV (tidligere Posten)
2013 Euroleaf, perlehvit Tekna
2013 Tesla Model S 85
2017 Hyundai Ioniq
2020 Bestilt Skoda Enyaq IV 80X, Quartz Grey Met, Ecosuite

ElektroJet

Yippiiiii! I dag ringer Topp Auto Gjøvik og vi får også med tilbakevirkende kraft tilbudet, nå blir det 256.769,- for Leafen (se ekstrautstyr 1. Side), i stedet for 271.000!
Oslo- ny Euro-Leaf, svart metallic

Per Øyvind

Vi har kjøprt en ny Leaf. Får den i morgen. Acenta, med vinterhjul 270000

RoundTrip

Tekna, Dark Metal Grey.

Uten norgespakken, med vinterdekk, metallic, montert skvettlapper og bagasjeromsmatte i plast.

274900

Bestillt i dag :)

Stord

2013, Dark Metal Grey, Tekna

Levert Juni 2013, kjørt 80K

MrFinale

Jeg bestillte Tekna, metallic mørk grå, med skvettlapper og uten vinterdekk i juni, får bil i august.
Da fikk jeg 23 000,- i rabatt da jeg ikke ville ha pakken med 3-års service, crome og leiebil.
Jeg endte opp på 267K. Noen som har fått bedre tilbud?

Men idag fikk jeg høre av en kollega at Witro bil i Trondheim kjører en kampanje hvor man får 35 000,- i rabatt. Noen som kjenner til dette?

Rossifan46

Fikk dette tilbudet fra Elbilsenteret på Fornebu;

Accenta kr 261 100,- og Tekna kr 271 100,- ink. vinterhjul og vrakpant/klimaavgift ferdig på veien.

Fullverdige norske modeller med vinterpakke og Carwings, men uten 3 års fri service og leiebilavtale som BnH tilbyr.
Kia Niro EV
Nissan Leaf Tekna 30 kWh
Tesla Model S 85 AP1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA