Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Service - pris og alternativer i Trøndelag

Startet av fonberg, onsdag 22. mai 2013, klokken 00:51

« forrige - neste »

fonberg

Vi fikk nå tilsendt "invitasjon" til ettårsservice for vår Leaf av forhandler Witro bil i Trondheim. Tilbudet er fast pris 3.950,- for førsteårsservice. Vil gjerne høre om noen vet av alternativer og priser i rimelig nærhet.

Vil også legge til at jeg synes dette er en skuffende høy pris, all den tid en elbil av denne typen burde være enklere å serve enn en fossilbil. Men faktum er at serviceprisen for min dieselbil av samme størresle er jo ikke noe høyere...
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Brødbilsjåfør

Noen som har sjekket i Sverige hva en service koster?
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

svingen

har ikke linken nå men hvis man søker og leter litt her på forumet er det en veeeeeldig lang topic vedrørende emne om service,var noen som var billigere enn andre :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

El Prado

Trondheim/Witro bil tar ca. kr.3995,-
Steinkjer Bil tar det samme.
Stjørdal/Trio bil får snart/denne høsten lov til å ta service og reklamasjon, prisantydet ca. kr.3500,-

Smøring av bremsekalipere fram utgjør ca. kr.1500 av de nevnte prisene.

Jeg tok service på Steinkjer for en mnd. siden da de ga meg en knallpris p.g.a han som tok tlf. hadde sett feil i noen prislister 8)

Kjempeservice til tross for at de fikk svært dårlig betalt den Tirsdagen, de tok det med et smil, det gjorde jeg også når jeg dro hjem  ;D



Nissan leaf 2012, Hvit, 11500km-102000km

Think Classic 2000mod. Solgt

ducktolate

De hadde vel profitt allikevel.
Hør med Bjørnstad Bil på Orkanger.

elektrolux

Sammenlign gjerne prisen med det en service på en Toyota Prius koster. Dette er en elbil + en fossilbil i en pakke, og burde koste mer enn en ren Elbil. ;) 
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

kjbu

Hei

Siden jeg bor nær Sverige, har jeg sjekket pris der : 2900 SEK for årsservice på Nissan Leaf.
Det blir 2500-2600 NOK.

Audi E-Tron 55, 2020
Norges 2. EuroLeaf 2013
Porsche Cayenne, 2004 (solgt)
Opel Zafira 2002 (solgt)
Mercedes 190E 1986 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA