Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Innslag i folketoget

Startet av Ken, søndag 30. mars 2008, klokken 22:18

« forrige - neste »

Ken

Når er vi innmeldt i folketoget i Kristiansand. Nå kan vi komme med foreslag om hvordan dette kan skje. Selv har jeg vurdert å koble mine to Thinker sammen til en "stretch limo" med stoff og falske vinduer imellom. Jeg kunne tenke meg at Rune står på toppen av bilen sin, lett kledd og med to heftig knistrende strøm kabler i begge hender. Vi må vinne første premiet vet dere (Kr10000).

Andre foreslag?
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

cra

Du har jo et par knalgagode ideer allerede! :D

Å lage en monstertruck ut av en think hadde kanskje vært litt stilig, men jeg vet ikke helt om det vil la seg gjennomføre. I alle fall ikke uten en del ressurser.

Ellers kan jo en think eller to "kles ut" som katt og mus? Eller hva med noe som spiller på gratis passering av bomstasjoner?  En bil utkledd som bomstasjon, en som el-bil og en som bensinbil. Bensinbilen har stengt bom, elbilen har fri passering?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Baltor

Utrolig fine ideer. Legg ut bilder etterpå, dette må vi få se..
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Ken

Etter å blitt "glemt" av 17. mai komiteen, er vi endelig i gang med deltagelse. Reklame biler er uønsket eller logoer må skules.
Vi samler ved Gimlehallen 14.30 og kjører til Gyldenløvesgt. sammen med andre biler. Jeg venter sikkerhetsregler tilsendt fordi vi kjører sammen med fotgjengere.
Kom gjerne med morsomme innspill.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

hens

Hei Ken,
Jeg så en gang en liten Renault med en finer trekkoppnøkkel plassert bak.
Malt med aluminiumsmaling ser det ganske fornøyelig ut!
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

ravn

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

ravn

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA