Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jeg har fått DELIVERY knapp og har reservasjons nummer:

Startet av Cato76, tirsdag 14. mai 2013, klokken 14:52

« forrige - neste »

kimlillebo

Sitat fra: OleJA på mandag 27. mai 2013, klokken 15:04
Det første tegn på at det nærmer seg levering er vistnok (fra TMC) at det dukker opp et VIN nummer i TESLA appen. Dette skjer typisk noen få dager før bilen ruller ut fra fabrikken. (Idet pad'en i bilen startes opp for første gang?)
Vet noen når Tesla appen blir tilgjengelig?

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

JohanH

Sitat fra: kimlillebo på mandag 27. mai 2013, klokken 16:45
Sitat fra: OleJA på mandag 27. mai 2013, klokken 15:04
Det første tegn på at det nærmer seg levering er vistnok (fra TMC) at det dukker opp et VIN nummer i TESLA appen. Dette skjer typisk noen få dager før bilen ruller ut fra fabrikken. (Idet pad'en i bilen startes opp for første gang?)
Vet noen når Tesla appen blir tilgjengelig?

K.

Nei, men da den dykker opp på EU appstore eller Android Market EU så bør jo det være et godt tegn på at bilene er på vei! Jeg sjekker innimellom...


Cato76

:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

PAS

Tesla APP har lasted ned Tesla appen fra US Itunes.  Sjekker daglig, men stadig svar: "No Vehicles Linked to this my Tesla Account. Your vehicle may not be ready " .
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

JohanH

Sitat fra: PAS på tirsdag 28. mai 2013, klokken 11:46
Tesla APP har lasted ned Tesla appen fra US Itunes.  Sjekker daglig, men stadig svar: "No Vehicles Linked to this my Tesla Account. Your vehicle may not be ready " .

Hvordan får du tilgang til US appstore?

PAS

Det er litt besværlig, men går greitt. Du kan velge region i iTunes, men for å opprette en US konto må du egentlig ha et kredittkort registrert på amerikansk adresse, Dette omgår du vedå  på nettet og finner noen som selger itunes gift card for downloading. Du kjøpet et kort fex for $25 og for en kode som du kan oppgi og da registrere en US I tunes konto. Så finner du den amerikanske appen og laster den ned ( er gratis). Du kan bruke opp de 25$ feks til å leie filmer på apple TV, laste ned apple bøker etc.  For å skifte til bake til norsk itunes store, må den amerikanske kontoen stå i 0. Jeg måtte ringe og be dem om å slette 69 cent som jeg ikke fikk brukt opp. Så skfiter du tilbek til norsk iTunes i region valget. Du finner TESLA appen i den amerikanske iTunes ( velg region ved flagget nederst til høyre) under "lifestyle" eller søk på Tesla
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

JohanH

Sitat fra: PAS på tirsdag 28. mai 2013, klokken 21:05
Det er litt besværlig, men går greitt. Du kan velge region i iTunes, men for å opprette en US konto må du egentlig ha et kredittkort registrert på amerikansk adresse, Dette omgår du vedå  på nettet og finner noen som selger itunes gift card for downloading. Du kjøpet et kort fex for $25 og for en kode som du kan oppgi og da registrere en US I tunes konto. Så finner du den amerikanske appen og laster den ned ( er gratis). Du kan bruke opp de 25$ feks til å leie filmer på apple TV, laste ned apple bøker etc.  For å skifte til bake til norsk itunes store, må den amerikanske kontoen stå i 0. Jeg måtte ringe og be dem om å slette 69 cent som jeg ikke fikk brukt opp. Så skfiter du tilbek til norsk iTunes i region valget. Du finner TESLA appen i den amerikanske iTunes ( velg region ved flagget nederst til høyre) under "lifestyle" eller søk på Tesla

Haha... tror jeg venter jeg til den dykker opp på EU appstore, så får du love å melde ifra her på forumet om du finner din VIN i US appen i mellomtiden!

Også_Øyvind_H

Pls nullstill igjen - vårslappheten påvirker leseferdighetene
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

heimabrygg

Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

Wenche

Hva med å endre overskriften til noe folk forstår: Hvem har fått LEVERINGS-knapp - ikke andre knapper! (skriv res. nr)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Amper

P85D :o)

Epleskreller

alternativt lage en ny tråd der det er mulig å fjerne stemmene sine. Men husk, den avstemmningen må ikke endres, for da fjernes muligheten til å endre valgene..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Sitat fra: Epleskreller på fredag 31. mai 2013, klokken 22:03
alternativt lage en ny tråd der det er mulig å fjerne stemmene sine. Men husk, den avstemmningen må ikke endres, for da fjernes muligheten til å endre valgene..

God Idè.

Ny her.

Prøver å teste om jeg kan merge dem uten å ødelegge avstemmingen i den andre, og muligheten til å redigere. I'll be back.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA