Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

bestillit euroleaf

Startet av Per Øyvind, lørdag 04. mai 2013, klokken 02:35

« forrige - neste »

Per Øyvind

Da har jeg bestillt en eurolaef rød fra Nissanforhandler. De sier at jeg får den i månedsskiftet mai juni, og prisen er 260 000, alt over den prisen er med skinnseter. Denne modellen har alt av utstyr ellers som den "gamle". Kanskje dyrt i og med at det kanskje kommer kampanjer, men gidder ikke å vente mer. Dette til info til de som har ventet på oppgradert versjon. Jeg gleder meg.

Skalmers

Gratulerer!  :) Hvor i landet har du bestilt den da? Har en ikke-nissan forhandler her i Trondheim, som lokker med god pris på nye Leaf. Men de har antatt levering juli- august... booring...

Marken74

Hei!
Prisen på 260000 - kommer metallic, vinterhjul, reg. omk., mm i tillegg da regner jeg med?
Tesla Model S 85kwh - svart lakk, svart skinn, Glasstak, 21", Aktiv luftfjæring, Tech-pakke, Parkeringsassistent, Lydstudio-pakke, Bakovervendte seter, Lyspakke, Sikkerhetspakke, Pakkehylle. Forventet levering tidlig i Januar 2014. Solgt....

Kjøpt E-Golf med alt utstyr Mars 2015 -solgt

Tesla X75D september 2018

Per Øyvind

#3
metallic er med, men vinterhjul kommer i tillegg. Ferdig registrert. Jeg har bestillt fra Nissan i Tønsberg

edakcots

Pris for ribbet modell er 219.900
pris for toppmodell med skinn birdview etc er 259.000
alle priser er ferdig levert og registrert Drammen.
bare å ta kontakt ved interesse...
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

Slate

Gratulerer!  :)

Vet du noe om at det følger med utvidet garanti for batteriet?

Så lurer jeg på om du har fått en oversikt over utstyrsnivået som denne modellen har?


Trondheim
Vurderer å kjøpe ny Nissan Leaf.

Bobbulf

Sitat fra: edakcots på mandag 06. mai 2013, klokken 23:51
Pris for ribbet modell er 219.900
pris for toppmodell med skinn birdview etc er 259.000
alle priser er ferdig levert og registrert Drammen.
bare å ta kontakt ved interesse...
Dette passer vel bedre under annonser.
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA