Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

vann påfylling på kangoo

Startet av sven erik, lørdag 04. mai 2013, klokken 00:10

« forrige - neste »

Lanber

Du må uansett finne ut hvor mye vann bilen din bruker, det er helt individuelt.

sven erik

takk høre med han som har fylt på nå

sven erik

er det noe utstyr til salgs i Norge ?

sven erik

noen som vet vilke utstyr  og hvor dette finnes til salgs for en rimelig penge

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

sven erik

Sitat fra: elektrolux på mandag 05. august 2013, klokken 06:12
Søk på ebay etter Renault Clip.
er det amme hvordan Renault chip en kjøper
er litt grønn på dette

aalbork

#21
Jeg kjøpte min (Clip versjon 114) på eBay. Min versjon fungerer ikke på win 7, men kjører greit på en gammel laptop med XP. Kjenner ikke til hvordan nyere versjoner fungerer og om de evt. kan kjøre på win 7.

Ellers fyller jeg etter hevertprinsippet med en 10mm transparent slange kjøpt på biltema. Jeg veier vanndunk og oppsamlingsfat samlet før og etter fylling av en fyllekrets for å måle medgått vannmengde. (1 liter = 1 kilo). Fant ut at det å kjøre til vannfyllingslampen tenner er for langt. Nå bruker jeg å avbryte lading noen ganger etter kjørte 1500 til 2000 km. Tar så en full lading og fyller ca 1/2 time etter at den er fullført. Når vannfyllingslampen tenner, kjører jeg vanlig vannservice. da går det med ca 1,5 - 2 dl pr. blokk. Litt avhengig av tiden på året. Da er jeg sikker på at platene alltid er dekket av elektrolytt også når SOC er lav.
Nordstrand i Oslo.
Bil nr.1 - Ioniq 5 RWD 2021
Bil nr.2 - VW Caravelle 2006 7-seter når alle 6 skal på tur eller båten skal transporteres
Tidl Leaf Tekna 2015
Tidl. Renault Kangoo Electriqe 2002

sven erik

ok takk for det er for langt å kjøre til oslo  vær gang en skal fylle vann å kjører mye

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA