Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladeplasser for lading, ikke parkering!

Startet av plusle, mandag 05. februar 2007, klokken 17:37

« forrige - neste »

plusle

Har den seneste tiden vært avhengig av lading i Oslo.Først pga batteriproblemer og nå pga oppbygging av nye batterier og lang kjørevei.

Jeg som trodde alle elbil-eiere var vennlige mennesker har visst tatt feil  :(
Ladeplassen ved Akershuskaia er et godt eksempel. Stort sett blir plassene der brukt til vanlig parkering, istedet for å gå noen meter ekstra  til festningen hvor man kan stå hele dagen gratis. En dag tok en dame den siste plassen rett for nesen min, parkerte, låste og gikk. Spurte henne om hun ikke skulle lade. Det trengte hun ikke. Og HUN GADD IKKE å gå de ekstra meterne til parkeringen  ::)  Senest i dag morges var plassen opptatt av 2 biler som øyensynlig hadde stått der en god stund siden de hadde snø og ispå seg.

Jeg oppfordrer alle til å bruke denne plassen KUN til lading så de som virkelig trenger strøm får plass!!!

EL CAR LØS

Hvis det er noen som trenger å lade elbil sin i Kongsberg, for noen timer på vei til sørlandet er ifm med tur rundt kongsberg, ta gjerne kontakt med meg.

Jeg har skaffet 2 elbil parkeringsplass med lade kontakt for elbiler. Om dagen er kun 1 bil, men om natten er det ledig hele tiden, og siden jeg administrere dette så bestemmer jeg  ;D

"Selvfølgelig er det gratis!!!"  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA