Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stillingsannonse for Tesla i Stavanger

Startet av Jimpec, tirsdag 23. april 2013, klokken 09:24

« forrige - neste »

Jimpec

http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=41152821

Her er annonse på stilling i Stavanger. På finn og greier.
Hadde jeg hatt litt penger i banken skulle jeg nesten vurdert å søke selv.

Kan vi kanskje håpe på at min bil bil blir levert ut fra Stavanger i sept/okt..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

RunarBT

Ah, dette hadde vert drømmejobb ja. ;D

..men så var det den lønna da.. hadde nok ikkje hatt råd til å ta den jobben. Når eg blir Lottomillionær, så kan eg om så stille opp gratis.;-)

laumb

Apple ga i sin tid alle ansatte en iPhone?
Microsoft ga alle ansatte en Surface?

Forventer at Tesla på et tidspunkt gir alle ansatte en Model S. :P

Nei fra spøk til alvor - jeg skulle gjerne hatt den jobben, eller en jobb i Tesla overhodet - jeg bare betviler lønna. Om den er levedyktig. Drømmen er en kontorjobb i Freemont! Sol, Model S, bra firma med lovende utsikter.

På den annen side, jeg byttet nettopp jobb ved nyttår - men i fjor søkte jeg på tilsvarende stilling i Oslo. Jeg hørte aldri noe fra Tesla, verken at søknaden var mottatt eller at stillingen var besatt.
En tidligere kollega har nå i ettertid også søkt jobb hos Tesla - en dog mer administrativ stilling. Null tilbakemelding angående om den er mottatt, eller om stillingen er besatt. Å komme til rett person via telefon har han også sliti med.

Jimpec

Ser man på annonseteksten skiller den seg også vesentlig fra delvis "lokkende" tekster vi har blitt vant med i Norge. Her er det ikke hva Tesla kan tilby - heller hva som kreves. Så kan man jo diskutere hva som er rett og galt, men jeg tviler på at Tesla er i stand til å kapre noen kapasiteter i veldig stramt marked i Stavanger. Også for bilselgere.

Så lenge det blir trivelige folk og god service så er i alle fall jeg fornøyd. Og villig til å betale..
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

den12mann

De trenger nok folk på ettermiddagstid også, Jimpec. Ekstrainntekt ;)

edyrli

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 09:55
Ah, dette hadde vert drømmejobb ja. ;D

..men så var det den lønna da.. hadde nok ikkje hatt råd til å ta den jobben. Når eg blir Lottomillionær, så kan eg om så stille opp gratis.;-)

Hvorfor tror dere lønna er så sykt dårlig? De må jo ha konurransedyktlige avtaler som gjenspeiler lønnsnivået i distriktet, ellers får de ikke folk..
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

RunarBT

Sitat fra: edyrli på tirsdag 23. april 2013, klokken 10:34
Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 09:55
Ah, dette hadde vert drømmejobb ja. ;D

..men så var det den lønna da.. hadde nok ikkje hatt råd til å ta den jobben. Når eg blir Lottomillionær, så kan eg om så stille opp gratis.;-)

Hvorfor tror dere lønna er så sykt dårlig? De må jo ha konurransedyktlige avtaler som gjenspeiler lønnsnivået i distriktet, ellers får de ikke folk..

Neida, trur lønna er bra eg. Må da være 400+, og på det jevne med andre jobber ein kan leve godt av.

(I jobben eg har no ligger lønna eit nivå over dette, og utgiftene matchet til inntekter, så sånn sett har eg ikkje råd å skifte jobb.)

Jimpec

En kveldsjobb hadde vært perfekt. Fri fra kone og unger for å "jobbe" med bil. Tesla - ring meg om dere leser dette.

Ifht lønn så tror jeg ikke at lønna er veldig dårlig på noen måte. Men som det sies her så handler det om hva man har i dag og man er villig til å ofre en forholdsvis stor årlig sum for å jobbe hos Tesla.
Når det er sagt så er det enkelte av bilselgerne i Stavanger som tjener svært gode penger om dagen.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Siggen

Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 10:37
Sitat fra: edyrli på tirsdag 23. april 2013, klokken 10:34
Sitat fra: RunarBT på tirsdag 23. april 2013, klokken 09:55
Ah, dette hadde vert drømmejobb ja. ;D

..men så var det den lønna da.. hadde nok ikkje hatt råd til å ta den jobben. Når eg blir Lottomillionær, så kan eg om så stille opp gratis.;-)

Hvorfor tror dere lønna er så sykt dårlig? De må jo ha konurransedyktlige avtaler som gjenspeiler lønnsnivået i distriktet, ellers får de ikke folk..

Neida, trur lønna er bra eg. Må da være 400+, og på det jevne med andre jobber ein kan leve godt av.

(I jobben eg har no ligger lønna eit nivå over dette, og utgiftene matchet til inntekter, så sånn sett har eg ikkje råd å skifte jobb.)

Er det kun fastlønnsbasert så vil jeg tro at dem fort må over 600k hvis de skal ha folk med et navn i bransjen rundt her.

petersv

Hehe, navn i bilselgerbransjen. Lo godt av den. ;)

TorkEL10

Gode nyheter! Endelig har Tesla forstått at Stavanger er rette stedet å være i Norge!
P2245

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA