Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mosseveien - Ulvøya

Startet av Lynvingen, torsdag 18. juni 2015, klokken 09:39

« forrige - neste »

spigney

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 16. juli 2015, klokken 09:02
Sitat fra: spigney på torsdag 16. juli 2015, klokken 07:42
Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 16. juli 2015, klokken 07:24
Sitat fra: spigney på onsdag 15. juli 2015, klokken 16:28
Hvis du ser hvordan det er skiltet på stedet, så er det kanskje ikke så rart om endel forventer at du overholder din vikeplikt.
Men samtidig er man nødt til å flette. Det skjønner du vel?

Så så... Det er ikke jeg som ikke skjønner. Jeg påpeker bare at skiltingen på stedet kan gi noen "alibi" for å ikke slippe frem elbilen.
Ja du påpeker at man kan være drittsekk og slippe unna med det istedenfor å flette som normale mennesker. Ditt innlegg virket som du forsvarte det de gjorde. Beklager om jeg misforstod.
Det går fint. Forsøkte bare å gi en mulig forklaring på hvorfor noen opplever utfordringer her.
Ser frem til å bli en del av den beryktede Teslafamilien🤗

Caspar

Hvor har det blitt av køen innover Mosseveien? Jeg kjører fra Kolbotn i perioden 0645-0715 og det har aldri vært så lite kø som nå
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lynvingen

Det har vel å gjøre med at korkene innover er fjernet, spesielt flettingen etter bomringen og inn til operatunnelen. Jeg kjører samme strekning ca. 0830-0900 og erfarer det samme seg deg.

Hjemover, og spesielt forbi sjursøya, har de imidlertid fortsatt litt å jobbe med. Det blir vel 4-felts sykkelsti?
Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA