Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

den12mann

Under valgene (pxxxx - pxxxx osv) står det 'vis resultater'

Fikk min Finalizeknapp på Mail for noen minutter siden. Bra bursdagsgave til meg, det.

DonPedro

En lang biltur er vel uansett en deilig setting for et første møte med den nye babyen? :D
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

AttackOfTheMac

#3305 fikk knappen nå....trodde jeg skulle ha bedre tid, fikk litt panikk nå! :S

Lanber

Ja så da er stregien fra Tesla klar. Alle som har bestilt Mod S i Europa blir invitert til å konfigurere fortløpende og før produksjonen av bilene starter i juni.

Skal lure på om de planlegger å kjøre ALLE EU bilene i en serie?  Altså at produksjonen i juni og juli vil utelukkende gå til oss. Det kan forklare hvorfor det hintes om postive overraskelser mhp levering.

Gjermund

Sitat fra: Elmo på torsdag 09. mai 2013, klokken 11:35
Sitat fra: glaserud på torsdag 09. mai 2013, klokken 09:42
Hint: Unger sover generelt godt i bil. :)

Men er det på grunn av bevegelsen eller støyen (i fossilbiler) :-\

Det tenkte jeg også, glad for at jeg er ferdig med den perioden og kommet over i den perioden der du ønsker at de IKKE skal sovne i bilen  :)

ViperX35

...
Våknet til følgende melding fra Tesla i dag: "Det er tid for å bygge din Model S"

Var nok litt tidlig ute med min reservasjon da jeg ikke skal bytte ut leasing bilen før mai/juni 2014.

:)
Bestilt - Februar 2013
Produksjon - 26. mars 2014
Levering - 19. mai 2014

Tesla Model S P85 - ELelctra
11.000km - 19.08.2014 (3måneder)

stianrod

Hihi... Her også :-D:-D

Fått mail og knapp. Prøvekjører imårra i Trondheim, fullføres etter det! *gliiiiiis* ;D ;D ;D
Tesla Model S P85 2014

arv

Hei
Jeg gjorde det. Nå er det bare å vente til sep/Okt på ny bil
Grå med full pakke uten barnesete.
ARV 2165
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

frankofobia

#3095 Fikk knapp i går og signerte i dag :-)

P85, sort, panorama, sort skinn, carbon, Tech/vinter/lyd/lyspakke, 19", bagasjeromstrekk, parkeringsassistent :-)

Happy days :-) 8)

Duzzy

Da var det gjort..
Måtte ha med kone å barn for en liten siste titt på Alnabru i dag, alle var begeistret...
Venter på papirer for signering
Jessheim
standard P85, Sort, 19", sort nappa,panorama, Alle pakker untatt dobbeltlader.
Levering 28.11.2013

mrm

Prøvekjørt i dag, og da var det bare hjem og trykke på den berømte knappen.

Har byttet frem og tilbake mellom performance og standard en del ganger (et par ganger bare i dag), men nå er valget tatt :P, og det ble til en grå P85 med 19" hjul, tech, parksensor, lydpakke, panorama tak.

Tesla Model S P85 mars 2014 * solgt *
Citroen C-Zero 2014
Tesla Model S 70D mars 2016

Gjermund

Sitat fra: mrm på fredag 10. mai 2013, klokken 19:08
Prøvekjørt i dag, og da var det bare hjem og trykke på den berømte knappen.

Har byttet frem og tilbake mellom performance og standard en del ganger (et par ganger bare i dag), men nå er valget tatt :P, og det ble til en grå P85 med 19" hjul, tech, parksensor, lydpakke, panorama tak.

Hva fikk deg til å falle ned på det valget? Sliter med samme dilemma.

mrm

Sitat fra: Gjermund på fredag 10. mai 2013, klokken 20:54
Hva fikk deg til å falle ned på det valget? Sliter med samme dilemma.

Frykten for at jeg senere skulle angre på at jeg ikke valgte performance.  performance gir meg mer "godfølelsen", og det er vel bare å erkjenne at en del av det jeg betaler for når jeg kjøper bil er følelser.
Tesla Model S P85 mars 2014 * solgt *
Citroen C-Zero 2014
Tesla Model S 70D mars 2016

Gjermund

Sitat fra: mrm på fredag 10. mai 2013, klokken 21:54
Sitat fra: Gjermund på fredag 10. mai 2013, klokken 20:54
Hva fikk deg til å falle ned på det valget? Sliter med samme dilemma.

Frykten for at jeg senere skulle angre på at jeg ikke valgte performance.  performance gir meg mer "godfølelsen", og det er vel bare å erkjenne at en del av det jeg betaler for når jeg kjøper bil er følelser.

Det er den frykten jeg også kjenner på.

ebbrey

Sitat fra: laumb på onsdag 08. mai 2013, klokken 20:26
Det står pr. i dag "SEPT/OKT for orders finalized within 23.05.13"
Lurer på om jeg da får Sept/Okt i kontrakten eller TBD.

Hos meg står det SEPT/OKT for orders finalized within 31.05.13. Den teller sikkert fra når vi fikk knappen.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA