Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

laumb

Hvilken leveringsdato får siste batch estimert? :)

Lokführer

Estimert leveranse sept/okt for vår #2416
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

NorwegianX

Sitat fra: laumb på mandag 06. mai 2013, klokken 23:15
Hvilken leveringsdato får siste batch estimert? :)

Det sto "TBD" på min,
Estimat kommer muligens først når papirene er signert?

Underveis i finalize prosessen kom det opp info ment for det amerikanske markedet, slik som at miljørabatten på $7500 kommer senere.
Det var også antydet 3 mnd levering etter finalize.
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

Sualc

Jeg har også fått Finalize knappen 8)

Foreløpig blå P85+, pano, grå felger og alle pakkene...
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Amper

obs.. der var den!  jeg må vist passe på å ikke vingle og trykke feil på musa nå..  ikke det at jeg trykker feil på musa til daglig.. jeg har ikke fått noen kvinnelige klager i alle fall..

jeg ender nok med opp med både + og litt minus..  :o
P85D :o)

tjobben

Der kom den hos meg også. Og jammen spratt pulsen opp noen hakk :o
Det er litt som noen har skrevet her tidligere. Som å vente på julaften da du var guttunge.
Veldig spennende og morro ;D
Ørlitegrann frustrerende pga. usikkerheten rundt hva som endelig blir levert og støttet, men det er så ubetydelig, synes jeg da, i forhold til hva vi faktisk vet at vi får. For min del, som bare er vanlig lønnsmottaker, har jeg følelsen av at dette er litt "once-in-a-lifetime" i forhold til hva vi får her. Til og med uten moms! Selv mine svenske kollegaer må betale mer enn vi gjør her 8)
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

Adrian

Og der fikk jeg endelig papirene for signering. 1 uke etterpå. Så de har det visst mye å gjøre på. P2480, levering sep/okt. Er jo så lenge til........... Blir verre enn å vente på julaften dette jo  ;)
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Sofus

En snau uke siden jeg konfigurerte og idag kom kontrakten jeg signerte umiddelbart, og status er nå endret til "Your order has been submitted to the Tesla factory". Estimert levering sept/okt.

Har fulgt med her på forumet i lang tid nå, vært innom hver dag og sugd til meg nyttig info og diskusjoner for og imot. En STOR TAKK til alle her inne som deler kunnskap og info som har gjort at jeg ikke har hatt behov for å plage allerede overarbeidede(?) Tesla ansatte med spørsmål og mas, og som egentlig har gjort valget enkelt...: Standard, blå, sort skinn, og ellers alt bortsett fra barneseter og alarm.

Gleder meg til høsten!
Model S

Adrian

Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 19:10
Og der fikk jeg endelig papirene for signering. 1 uke etterpå. Så de har det visst mye å gjøre på. P2480, levering sep/okt. Er jo så lenge til........... Blir verre enn å vente på julaften dette jo  ;)

Fikk en kommentar fra min andre halvdel etter signering:

"Har du signert bilen uten å ha sett bilen og prøve kjørt den? Rett og slett bare handlet på en internett butikk for nesten 600.000???? Da skal ingen av mine fremtdidige handel kommenteres" :-\ :-\ :-\ :-\

Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Muffinman

Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 20:57
Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 19:10
Og der fikk jeg endelig papirene for signering. 1 uke etterpå. Så de har det visst mye å gjøre på. P2480, levering sep/okt. Er jo så lenge til........... Blir verre enn å vente på julaften dette jo  ;)

Fikk en kommentar fra min andre halvdel etter signering:

"Har du signert bilen uten å ha sett bilen og prøve kjørt den? Rett og slett bare handlet på en internett butikk for nesten 600.000???? Da skal ingen av mine fremtdidige handel kommenteres" :-\ :-\ :-\ :-\
Vel...whipped from now on  ;)

Muffinman

Sitat fra: Sofus på tirsdag 07. mai 2013, klokken 20:54
En snau uke siden jeg konfigurerte og idag kom kontrakten
Knapp uke her også men ingen kontrakt. Lar meg frustrere av en eller annen grunn...

Havebigfun

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 07. mai 2013, klokken 21:25
Sitat fra: Sofus på tirsdag 07. mai 2013, klokken 20:54
En snau uke siden jeg konfigurerte og idag kom kontrakten
Knapp uke her også men ingen kontrakt. Lar meg frustrere av en eller annen grunn...
Ingen grunn til å bli frustrert- ser ut so om bilen din kommer uansett på samme tidspunkt-relatert til bestillingsnummeret du fikk da du betalte 31k.
Hvis tålmodigheten tar slutt kan du sende en mail og få papirene straks.
Ulempe: jo flere som purrer jo flere må vente enda lengre

tjobben

Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 20:57
Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 19:10
Og der fikk jeg endelig papirene for signering. 1 uke etterpå. Så de har det visst mye å gjøre på. P2480, levering sep/okt. Er jo så lenge til........... Blir verre enn å vente på julaften dette jo  ;)

Fikk en kommentar fra min andre halvdel etter signering:

"Har du signert bilen uten å ha sett bilen og prøve kjørt den? Rett og slett bare handlet på en internett butikk for nesten 600.000???? Da skal ingen av mine fremtdidige handel kommenteres" :-\ :-\ :-\ :-\

  ;D ;D ;D ;D
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

RunarBT

Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 20:57
Sitat fra: Adrian på tirsdag 07. mai 2013, klokken 19:10
Og der fikk jeg endelig papirene for signering. 1 uke etterpå. Så de har det visst mye å gjøre på. P2480, levering sep/okt. Er jo så lenge til........... Blir verre enn å vente på julaften dette jo  ;)

Fikk en kommentar fra min andre halvdel etter signering:

"Har du signert bilen uten å ha sett bilen og prøve kjørt den? Rett og slett bare handlet på en internett butikk for nesten 600.000???? Da skal ingen av mine fremtdidige handel kommenteres" :-\ :-\ :-\ :-\

Den der var veldig kjent :-/

Hellemann

Da er alle papirer i boks 8)

Men er det noen som reagerer på den elektroniske signaturen? Man må finne en signatur som likner mest på sin egen og velge den.... Syntes det var litt merkelig og rart at er tillatt/ godkjent som signtur.

Men jeg stoler på at dette er seriøse greier, naiv som jeg er...

Ellers gikkdtte ganske kjapt, syntes jeg. Fikk papirer tilsignering i 1630 tien i dag, signerte og fikk kontrakt i retur med elektonisk signatur fra Tesla Norge ca kl 1710.

Håper de holder leveringen, og enda bedre; leverer den før tiden:-)
#2581- kanskje til jul??

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA