Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

Dr.Ling

Hellige Jesus! Der var knappen! Har bestemt meg for P85 uten P+, uten 21", uten pakkehylle, uten sikkerhetspakke, men ellers alt annet inkl karbonspoiler og karboninteriørdetaljene.

Men........
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
eller grå?
eller sort?
eller hvit?

:o :o :o
P85, P2206 (bestilt 05.12.12), INVOICE 0428 (07.05.13), VIN 16899. I produksjon 20.09.13, ferdig 27.09.13. fikk bilen 06.11.13 :)

cdabel

P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Birger

Da var Finalize knappen her også :-)

Nå er jeg som om jeg var fire år igjen :-)
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

TW838

Finalize her også...! :)
Men jeg tror jeg avventer prøvekjøring 10. mai før jeg trykker på knappen.
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

Bruto Maccaroni

Model S, P#2317 Vin:168xx
Reservert 30.12.12 I produksjon 20.09, Ferdig 01.10 Levert: 12.11
S85KW Perlehvit/Sort 19"
2007 Prius

arv

Finalize her også...!
Men jeg tror jeg avventer prøvekjøring 8. mai før jeg trykker på knappen.
Farge: blå, svart eller grå???
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

Tobo65

#246
Da kom knappen (mye tidligere enn ventet :))

Det ble P85, sort, sort, carbon, spoiler, 19", panoramatak og ellers alt utenom P+ og klappseter.

Levering september-oktober. Det hadde vært fantastisk å få bilen allerede i september, men er innstilt på oktober.

#2476
"Elvira"  P85, sort, sort, karbon, 19" og alt utenom pluss og barneseter. #P2476  VIN P17715. (Tromsø) Solgt høsten 2017

«Elinor» X100D, midnight black, sort standard interiør, 7 seter. Juli 2018

Mottatt 28.11.2013!

Epleskreller

Sitat fra: TW838 på onsdag 01. mai 2013, klokken 22:18
Finalize her også...! :)
Men jeg tror jeg avventer prøvekjøring 10. mai før jeg trykker på knappen.

Skal også prøvekjøre 10. mai :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Sitat fra: Dr.Ling på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:59
Hellige Jesus! Der var knappen! Har bestemt meg for P85 uten P+, uten 21", uten pakkehylle, uten sikkerhetspakke, men ellers alt annet inkl karbonspoiler og karboninteriørdetaljene.

Men........
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
eller grå?
eller sort?
eller hvit?

:o :o :o

Hvit, hvit, hvit, hvit!
Jeg skal ha hvit!
Svart uten Metallic er et helvete å holde ripefri/swirlsfri!

toppi

Sort, sort, sort!!
Ingen problem å holde ripefri så lenge en håndvasker, og det gjør jeg alltid :)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

cdabel

Da var bilen bestilt. Rød perf, 19", svart interiør, CF dekor, spoiler, alt unntatt dobbelt lader, sikkerthetspakke, pakkehylle
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

fredag

Sitat fra: Dr.Ling på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:59
Hellige Jesus! Der var knappen! Har bestemt meg for P85 uten P+, uten 21", uten pakkehylle, uten sikkerhetspakke, men ellers alt annet inkl karbonspoiler og karboninteriørdetaljene.

Men........
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
Sort eller hvit?
eller grå?
eller sort?
eller hvit?

:o :o :o

De har en perlehvit inne til klargjøring på Alnabru nå. Og et par blå. I tillegg har de jo en lysegrå og en svart der fra før. Jeg har vært der tre ganger siste uke for å finne ut av hvilken farge jeg skulle velge. :-)

Jeg falt ned på svart etter noen dagers grubling. Grublingen min har sikkert gjort at jeg har kommet litt lengre bak i køen enn jeg kunne, men det får heller være. Viktigere at jeg blir fornøyd med valget.

Folkene på Alnabru sa at mørk grå var overraskende vanlig farge i Norge.

Jeg er litt skuffet over at Tesla har så få og kjedelige farger, og at de ikke har hatt en Getting Amped event i Norge med en bil av alle fargene, slik at jeg kunne sett fargene i virkeligheten utendørs før jeg bestilte. Hadde jeg sett grønn, brun, mørk grå eller rød i virkeligheten er det godt mulig jeg hadde tatt en av de fargene istedet.

Tesla Alnabru kunne i det minste hatt sånne svære bøyde metall-biter med lakkprøver, slik jeg ser de har i noen av de amerikanske butikkene.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Dr.Ling

Farge er rimelig vanskelige greier. Har 2 sorte biler, som er støvete og ripete, så har lyst på hvit. Men jeg vet ikke om en skitten hvit bil er så mye penere enn en skitten sort. Det er en drøss med hvite biler nå for tiden, alle taxiene er jo hvite, og største ulempen er at Model S, som allerede er enorm, ser 20% større ut i hvitt sammenlignet med i sort utgave. 

Gråfargen og brunfargen synes jeg er for lyse, og blå for mørk, og disse er ikke så tøffe med f.eks sorte, grå eller gullfargede felger. Syntes rød var veldig fin før, helt til den nye mørkere rødfargen kom. :(
P85, P2206 (bestilt 05.12.12), INVOICE 0428 (07.05.13), VIN 16899. I produksjon 20.09.13, ferdig 27.09.13. fikk bilen 06.11.13 :)

OleJA

Sitat fra: fredag på onsdag 01. mai 2013, klokken 23:47
De har en perlehvit inne til klargjøring på Alnabru nå. Og et par blå. I tillegg har de jo en lysegrå og en svart der fra før. Jeg har vært der tre ganger siste uke for å finne ut av hvilken farge jeg skulle velge. :-)
Håper at den perlehvite og blå skal til Trondheim. Det er vel i praksis disse to alternativene det står imellom.
Er det foresten noen som har sett en Model S med stoffsete? Ser ikke så ille ut på bilder og er ikke noen stor tilhenger av skinn.

jkirkebo

Sitat fra: fredag på onsdag 01. mai 2013, klokken 23:47
De har en perlehvit inne til klargjøring på Alnabru nå. Og et par blå. I tillegg har de jo en lysegrå og en svart der fra før. Jeg har vært der tre ganger siste uke for å finne ut av hvilken farge jeg skulle velge. :-)

Hva slags felger var det på de blå?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA