Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

arv

Hei
Jeg har 2165 og har ikke sett noe til noe rød knapp.finalize knappen
Jeg sjekker både e-post og "min garasje" flere ganger for dagen.
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

TK

Da kom knappen her og gitt. Yeah!  #2208

Quattro

Æsj, knapp på meg og.... klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre..... alternativet er å vente litt å avvente erfaringer fra norske kunder!
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Cecilie

Hjelpe, der var knappen jo! Nå hoppa hjertet mitt over noen slag... På tide å faktisk ta de siste avgjørelsene om tilleggspakker da...
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

Harlex

Finalize.....

Da lurer jeg på hvortid det blir prøvekjøring i Bergen. Kan ikkje kjøpe uten å ha prøvekjørt.....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Muffinman

Da er en grå P85 med grå 21" og alt unntatt dobbeltlader, sikkerhetspakke, lydpakke og panotak bestilt. Estimert levering september/oktober.

:)

Sisyfos

Sitat fra: Muffinman på onsdag 01. mai 2013, klokken 20:47
Da er en grå P85 med grå 21" og alt unntatt dobbeltlader, sikkerhetspakke, lydpakke og panotak bestilt. Estimert levering september/oktober.

:)

Wow, her går det unna. Nå er det snart min tur!
Trondheim, stolt eier av en blå S85 siden november 2013

Paul

så har jeg "finalize" knappen!!!  ;D  #2577

har vanskelig valg å gjøre:
svart - eller multicoad red? :o

Nuvolari

Sitat fra: Paul på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:13
så har jeg "finalize" knappen!!!  ;D  #2577

har vanskelig valg å gjøre:
svart - eller multicoad red? :o

hmmm, 55 nr igjen...
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

valvolainen

Synes den er litt for lys den rødfargen, synd du ikke rekker å se den 'live' før du finalizer.
Perlemor blir en ofte lurt av på bilder.

Hos oss står det mellom grønn og rød, men hvis jeg må bestille uten å ha få sett en rød bil - da blir det grønn.

Nuvolari

Sitat fra: Paul på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:13
så har jeg "finalize" knappen!!!  ;D  #2577

har vanskelig valg å gjøre:
svart - eller multicoad red? :o

Skal du ha panoramatak ville jeg valgt svart. Tak i bilens farge, da er det kult med rød ihvertfall i begynnelsen. Tror man fort kan bli lei av rød. Svart blir man i hvertfall ikke lei av.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Adrian

Der fikk jeg og finalize knappen. Klarer knapt å vente til sep/okt for levering. Håper den kommer fortere.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Paul

Sitat fra: Nuvolari på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:25
Sitat fra: Paul på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:13
så har jeg "finalize" knappen!!!  ;D  #2577

har vanskelig valg å gjøre:
svart - eller multicoad red? :o

Skal du ha panoramatak ville jeg valgt svart. Tak i bilens farge, da er det kult med rød ihvertfall i begynnelsen. Tror man fort kan bli lei av rød. Svart blir man i hvertfall ikke lei av.

ser at jeg begynner å bli utålmodig.. har plassert min orde allerede:
Svart P85 med alt, untatt "+" pakke.

lurer på om det skal komme framtidig SW update med "kona" modus, som begrenser bilens akselerasjon til 10s fra 0-100km/h :) ? ... hvis ikke - det blir litt farlig å låne bilen :)


ducktolate

Hvor lenge kan en vente med finalize?

Har fått knapp i my garage, men ingen email. Ser ingen frist for bestilling.

Adrian

Sitat fra: ducktolate på onsdag 01. mai 2013, klokken 21:44
Hvor lenge kan en vente med finalize?

Har fått knapp i my garage, men ingen email. Ser ingen frist for bestilling.

Jeg er ikke sikker, men har lest at en har 30 dager på seg: Fikk heller aldri noe mail om den var klar.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA