Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

Hellemann

Noen som har oversikt over hvor høyt sekvens nr som har fått finalized til nå?

Jeg sjekker både e-post og "min garasje" flere ganger for dagen. :P
#2581- kanskje til jul??

tk74

Sitat fra: Hellemann på tirsdag 30. april 2013, klokken 09:00
Noen som har oversikt over hvor høyt sekvens nr som har fått finalized til nå?

Jeg sjekker både e-post og "min garasje" flere ganger for dagen. :P

#1983 er det høyeste jeg har sett til nå.
Mulig noen andre har sett noen høyere?
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

Nuvolari

Sitat fra: Hellemann på tirsdag 30. april 2013, klokken 09:00
Noen som har oversikt over hvor høyt sekvens nr som har fått finalized til nå?

Jeg sjekker både e-post og "min garasje" flere ganger for dagen. :P

2000
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Havebigfun

Ettersom Tesla har problemer med å avslutte den siste batchen med bestillinger hvor enkelte har ventet over en uke på kontraktene etter finalisering bør du regne med 1-2 uker til.
Jeg er ikke sikker om de neste finaliseringsgruppene er like store som den siste- mulig den var så stor for å teste organisasjonenes kapasitet- jeg tviler på om de gjentar dette med det første.

OleJA

fikk jeg først 'Det er tid for å bygge din Model S' mailen, men har hatt Finalize knappen i en ukes tid allerede. Fordelen er vel at jeg ser ut til å ha 30 dager fra idag på å bestemme meg.

Epleskreller

Sitat fra: OleJA på tirsdag 30. april 2013, klokken 12:33
fikk jeg først 'Det er tid for å bygge din Model S' mailen, men har hatt Finalize knappen i en ukes tid allerede. Fordelen er vel at jeg ser ut til å ha 30 dager fra idag på å bestemme meg.

Samme her, ser ut som en del av oss fikk knappen litt for tidlig..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Samme for meg og...
Regner med at det blir en minimal kamp med Tesla for å beholde rabatten om jeg venter til 29. Mai med å fullføre. :D

DonPedro

Sitat fra: Epleskreller på tirsdag 30. april 2013, klokken 12:36Samme her, ser ut som en del av oss fikk knappen litt for tidlig..

Is there such a thing?    :o
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Oreo

Her også.
Poengterte til Heidi Torgnes at jeg ikke hadde fått mail, og fikk en sendt en direkte fra henne. Så nå er jeg ikke sikker på hvor mange dager som gjelder for meg(?). Ble forsikret om at de hadde som mål at alle skulle få prøvekjøre før de måtte finalize.
Men for å få rabatten, er ikke det innen 4, FIRE, uker. mao. 28 dager. Ikke at jeg tror Tesla er så firkantet, men man vet aldri hvem man møter på, kjedelig å gå glipp av rabatten i såfalll.

Sitat"Anyone who currently has a Model S reservation and finalizes their order within four weeks after receiving their "Invitation to Configure" will have €1,700 (or the local currency equivalent in other countries) automatically deducted from the pre-VAT price of their Model S."
(http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/model-s-european-pricing)
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

kimlillebo

Da kom både mail om at jeg kunne finalize samt en mail om at jeg kan e-signere papirene.

Vips var det gjort, og nå er bestillingen min på vei til fabrikken i California :-) :-)

Godt å få det fullført, for da slipper jeg å vippe frem og tilbake mellom de forskjellige opsjonene, nå er valgene tatt.

Det blir en blå Model S Performance med 19" og alt av utstyr med unntak av performance + og bakvendte seter.

Glede! :-)
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Milzit

Sitat fra: KnutGol på mandag 29. april 2013, klokken 18:30
Fikk papirene til signering i dag kl 17:53. Regner med at flere har fått dem i dag? Leste gjennom og signerte med en gang. Og nå står det: "Your order has been submitted to the Tesla factory" :D
Når trykket du finalize? Jeg gjorde torsdag i forrige og og venter enda..

Knut Øygard

Sitat fra: Milzit på tirsdag 30. april 2013, klokken 15:58
Sitat fra: KnutGol på mandag 29. april 2013, klokken 18:30
Fikk papirene til signering i dag kl 17:53. Regner med at flere har fått dem i dag? Leste gjennom og signerte med en gang. Og nå står det: "Your order has been submitted to the Tesla factory" :D
Når trykket du finalize? Jeg gjorde torsdag i forrige og og venter enda..

Tirsdag ettermiddag for en uke siden. De har nok sendt ut litt mange "finalize" på en gang. Jeg vil tippe du får papirene mot slutten av uka. Men det skader ikke å sende en mail til Tesla og høre, hvis du vil ha bilen tidligst mulig. De skriver jo at papirene skal komme innen en arbeidsdag.
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Milzit

Jeg sente en mail og jeg fikk det nå:-) Signert på iPhone på vei til byen:-). Det står countersign på status nå.

Muffinman

Der dukket finalize-knappen opp her også. Fillern, hadde håpet på et par uker til...

Lacaixxa

Tjoho... Der var den på meg også. Nå ble det plutselig alvor. Dobbeltlader??? Og er jeg helt sikker på performance?
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA