Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: kimlillebo på fredag 26. april 2013, klokken 19:13
Gratulerer med signeringen Kirkebø. Regner med du tar med deg en god følelse inn i helgen!
Håper jeg får mail etterhvert også :-)

Ja, den gode følelsen av å ha brukt 677.550,- + vinterdekk og 4 års service ;)
Blir vel ca. 715k til sammen. Får håpe de får klar vinterdekkpakkene snart.
Og, så må jeg vel ha gummimatter. Blir noen kroner der også...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

DonPedro

Sitat fra: jkirkebo på fredag 26. april 2013, klokken 18:38Jeg trykket også på knappen på tirsdag og sendte mail i dag. 30 min. etterpå fikk jeg mail med link til papirene. Ferdig signert nå :)

Grattis!  8)
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Milzit

Matter er nå inkludert stod det i en oppdatering ifra Elon for ikke lenge siden. Venter også på papirene, kjørte finalize på torsdag kveld.

Milzit

Sitat fra: Havebigfun på fredag 26. april 2013, klokken 15:53
Sitat fra: eclipse på fredag 26. april 2013, klokken 09:28
Mine papirer kom tilbake for signering 30 minutter etter jeg hadde trykket finalize, det virket som at det gikk automatisk.
Ser ut som om det med P-nummer>>1000 venter 2-3 dager
Mulig de med lav p-nummer får raskere behandling- det avsettes åpenbart produksjonsplass relatert til nummer slik at de første numre får bilen tidligere selv om de finalizer senere  enn senere numre- da er det kanskje rimelig at dere går foran køen for å fylle opp produksjonsprogrammet for de tidl produserte bilene.
Det stemmer ikke. Jeg har P205 og har ventet på papirer siden torsdag kveld.

Neemaz


Har ventet på papirer siden tirsdag i forrige uke.


P701

Eivind_Bergen

Sitter i samme båt som deg, Neemaz, er P1433.

Knut Øygard

Jeg trykte også finalize på tirsdag. Sendte en mail til tesla på fredag for å forsikre meg om at "papirene" ikke satt fast i systemet et sted. De ringte meg og forsikret meg om at det gjorde de ikke. Han som sender ut papirene var på reise og ville sende meg papirene på mandag.

Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

kimlillebo

Sitat fra: Eivind_Bergen på søndag 28. april 2013, klokken 16:59
Sitter i samme båt som deg, Neemaz, er P1433.
Samme her. De kommer nok tidlig til uken :-) P1693

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Trøndertesla

Fant ut at det var kommet en "finalize-knapp" på fredag og bestilte umiddelbart. Fikk ingen mail om at det var kommet noen finalize knapp. Det burde vel ikke være vansklig å legge inn en slik funksjonalitet...

P1849
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

RMO

Order placed for P#766.
Sort, grått skinn, piano sort interiør. 85 kWh, alt ekstra unntatt lydstudio og bakovervendte seter.
Til de som reserverte før 1.1.2013 og har vært gjennom papirmølla: rabatten på 1700 euro trekkes fra før signatur (i tillegg til depositumet)?
Model S siden 10. september 2013

glaserud

Ja, på papirene du signerer er tidligrabatten og depositumsbeløpet trukket fra.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Knut Øygard

Fikk papirene til signering i dag kl 17:53. Regner med at flere har fått dem i dag? Leste gjennom og signerte med en gang. Og nå står det: "Your order has been submitted to the Tesla factory" :D
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Neemaz

#207
 Fortsatt ikke fått papirer,  men fikk svar på purremail om at salgsavd. hadde vært i Amsterdam på møte. Således noe forsinket.
Så da får vi krysse fingra for morgendagen  :)

Er det forresten muligheter for å endre oppsettet i denne fasen? Har lyst på dobbeltlader..

Knut Øygard

Jeg så ingen mulighet til å endre på noe i de tilsendte papirene. Jeg ville kontaktet Tesla før signering hvis jeg skulle endret noe. Men det er sikkert molig å endre etter signering.
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Milzit

Sitat fra: Neemaz på mandag 29. april 2013, klokken 19:04
Fortsatt ikke fått papirer,  men fikk svar på purremail om at salgsavd. hadde vært i Amsterdam på møte. Således noe forsinket.
Så da får vi krysse fingra for morgendagen  :)

Er det forresten muligheter for å endre oppsettet i denne fasen? Har lyst på dobbeltlader..
Jeg venter også på papirer, og jeg sendte en mail om å få lagt til det eneste jeg ikke hadde bestilt, pakkehylle :) Fikk svar med en gang det var gjort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA