Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

gbzdoc

Har fått knapp, ikke mail, klarer ikke velge mellom blå og brun... Og rykker derfor stadig bakover i køen...

At det skal være sååå j..... vanskelig å trykke på den Finalize knappen da! :-/

Knut Øygard

Sitat fra: gbzdoc på onsdag 24. april 2013, klokken 16:30
Har fått knapp, ikke mail, klarer ikke velge mellom blå og brun... Og rykker derfor stadig bakover i køen...

At det skal være sååå j..... vanskelig å trykke på den Finalize knappen da! :-/

Jeg stod også mellom blå og brun. Valgte brun, så da tar du kanskje den blå? :-P
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

gbzdoc

Noe av grunnen til at jeg bikker mer og mer mot brun er alle som sier de har bestilt blå.

At du var tøff nok til å gå for brun heller egentlig bare mer bensin på det brune bålet... ;-)

Passer vel også best med tan interiør...

Trykke trykke trykke... Eller ikke trykke... Fillern! :D

Havebigfun

Fargevalget er et luksusproblem- jeg har hittil kun kjøpt bruktbiler og ikke brydd med så mye om fargen- det er de tekniske tingene som er viktige og alle fargene er fine ;)

Knut Øygard

For å hjelpe deg litt til: Tror tan blir  kjempefint både med brun og blå ;)
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Maartensommer

Jeg satser på tan/blå kombi.  Håper ikke det er så mange andre i Vestfold/Sandefjord med samme smak......

takktakk

Da var det i boks. Nå er det bare å vente på papirene.

Det ble:

85KW Dolphin Grey Performance
Panoramatak
Karbonfiber spoiler
21" Sølv hjul
Sort Performance interiør
Karbonfiber dekor
Techpakke
Parkassistent
Vinterpakke
Lydstudio pakke
Aktiv luftfjæring
Lyspakke
Sikkerhetspakke
Pakkehylle
Dobbellader

Blir stas :P
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Havebigfun

#157
Sitat fra: Maartensommer på onsdag 24. april 2013, klokken 17:53
Jeg satser på tan/blå kombi.  Håper ikke det er så mange andre i Vestfold/Sandefjord med samme smak......
Jeg har hytte på Veierland og er regelmessig i området ditt med min blåe- du vil ikke heller satse på grønt??
- da er du ihvertfall alene ;)

stor66

Da var det bestilt en brun Tesla S std 85kWh. Panotak, tech-pakke, parkassist, vinterpakke, lydstudio (pga. DAB/DAB+), luftfjæring og lyspakke (bare fordi!).

Levering sept/okt.

Fy flate!
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Epleskreller

Sitat fra: stor66 på onsdag 24. april 2013, klokken 18:54
Da var det bestilt en brun Tesla S std 85kWh. Panotak, tech-pakke, parkassist, vinterpakke, lydstudio (pga. DAB/DAB+), luftfjæring og lyspakke (bare fordi!).

Levering sept/okt.

Fy flate!

Nesten samme seg meg, bortsett fra at du har lyd, lys og luft.. De har forresten bare bekreftet DAB, dette svaret fikk jeg:Når man bestiller lydstudiopakken vil man få DAB eller DAB+. Vi jobber mot å kunne tilby DAB+, men har ikke et klart svar per dags dato.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

NorwegianX

Sitat fra: Havebigfun på onsdag 24. april 2013, klokken 18:48
Sitat fra: Maartensommer på onsdag 24. april 2013, klokken 17:53
Jeg satser på tan/blå kombi.  Håper ikke det er så mange andre i Vestfold/Sandefjord med samme smak......
Jeg har hytte på Veierland og er regelmessig i området ditt med min blåe- du vil ikke heller satse på grønt- da er du ihvertfall alene ;)

Jeg er enig, sats på grønt!
Vi sommergjester forbeholder oss retten til blå ;-)
Mvh Nordstrand / Sandefjord.
Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

ELbilist1

Gratulerer til alle nye som har trykket...
JA, det var et par vanskelige valg, som sagt tidligere ville jeg ha Blå eller Grønn
MEN, endte på RØD.

Hvilken fornuft, nnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeiiiiii...... 8) 8) 8) 8) 8)
:) Ren nytelse, hvær dag!

Epleskreller

Jeg syns alle fargene er fine, men er det noen som innrømmer at de har valgt grønn??
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

tswing

Som for så mange andre var også farge det vanskeligste valget, men nå er det gjort: Grå metallic.
Resten var lett.
Våler i Ø. VIN15338. Levert 20.9.2013.
P85. Brun met., det meste, (ex. P+ og 21'').
2015/03: P85D VIN P66616

TS

#164
Sitat fra: Havebigfun på onsdag 24. april 2013, klokken 16:22
Det er mange, incl meg som ikke har fått mail.
Uten elbilforum hadde jeg vært helt isolert (fra Tesla)- desverre.
Alle som lurer bør sjekke sin konto ;)

Jeg har ikke fått epost fra TM, men ser nå at jeg har finalize knapp.
Slik jeg forsto det, har man da kort tid på seg før rabatten for tidlig reservasjon utgår?

Dette føles som unødig hastverk for meg pga endel uklarheter nå, men jeg skal gjøre et forsøk..

Har de fått inn EU modell til prøvekjøring?


Dette er de viktigste ubesvarte spørsmålene jeg sitter igjen med som gjør meg usikker, som jeg ønsker bekreftet fra TM før jeg trykker på den røde knappen:

1.Offisielle ladetider med utgangspunkt i det norske strømnettet 230v 3fas IT...
2.Offisielt testresultat hos EuroCap eller NHTSA..  (i Juli twittrer NHTSA..)
3. Det har blitt sagt at DAB vil støttes. Vil den støtte DAB+ versjon og må man da ha lydpakke...
4.Finnes det takstativløsning dersom man ikke vil ha Pano tak? (Vil helst slippe det..)
5. Elon lovet oss hurtigladere på 4 strekninger før leveranse av de første bilene i Norge. Er det investert i eiendom til dette....
Dette finner jeg mange diskusjoner på , men ikke fakta.. 

Om jeg bestiller, så blir det Standard 85kwh, Blå eller grå, mellombrunt, matt tre, 19", luft, tech pk, lys pk, sikkerhet pk, vinterpk,
Puhhh..

Når må man betale neste nedbetaling etter bestilling ?
(har kun betalt 31k for reservasjon)

rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA