Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

Havebigfun

Da ble det blå perf med 19" svarte seter, karbon og alt untatt barneseter på meg.
Nå er det bare å vente på konfirm.
Selv om jeg var i tvil ble det ikke P+ fordi jeg ikke ville ha de aktuelle 21" og av de 60 k ekstra er minst 30K, antakelig 40K ren netto for Tesla. Jeg kjøper heller aksjer for de 60K- da kan jeg kjøpe ny bil om 5 år av restverdien av bilen + avkastningen av investeringen 8) ;)

Jeg legger merke at jeg er i en stim av "blå" bestillinger- trodde ikke det utifra fargeavstemmingen. Lover bra mtp leveringen - sammen med bla. Kirkebo i begynnelsen av Sept.

Takk til alle dere- spes de kritiske- med kontroversielle diskusjoner vokser tyngden i avgjørelsen.
Det ble lett ikveld- etter mange timers lesing og skriving på dette forumet tidligere :)



takktakk

Fikk knappen i dag. Har ikke fått mail.

Drøyer det med bilen dersom jeg drøyer med finalize, eller har jeg min plass innenfor en viss timeframe til finalize uansett?
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

RunarBT


DonPedro

Sitat fra: takktakk på tirsdag 23. april 2013, klokken 21:47
Fikk knappen i dag. Har ikke fått mail.

Drøyer det med bilen dersom jeg drøyer med finalize, eller har jeg min plass innenfor en viss timeframe til finalize uansett?

Det er mange som har fått knappen i det siste, og man blir satt i produksjonskøen i den rekkefølgen man finalizer. Samtidig er det ikke alltid produksjonskøen blir avviklet i rekkefølge - noen ganger blir man satt på vent for å bli "gruppert" med andre som har lignende bestilling. Tror jeg. :)
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

fredag

Sitat fra: takktakk på tirsdag 23. april 2013, klokken 21:47
Fikk knappen i dag. Har ikke fått mail.

Jaggu. Jeg sjekket nå, og jeg har også fått finalize-knapp, men ikke mail fra Tesla enda. P16xx

Da var det bare å velge farge. Det blir det vanskeligste valget å ta nå.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

ohh

Sitat fra: Foleson på tirsdag 23. april 2013, klokken 21:39
Teslakaren jeg snakket med i Bergen i går kødda ikke når han sa jeg kunne finalize snart...

Kommer til å lide valgets kvaler en stund nå, sliter med a) skal jeg faktisk bruke alt for mye penger på en bil og b) fargevalg.....
Tipper at b) blir det vanskeligste valget... ;-)
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Foleson

Sitat fra: ohh på tirsdag 23. april 2013, klokken 22:05
Sitat fra: Foleson på tirsdag 23. april 2013, klokken 21:39
Teslakaren jeg snakket med i Bergen i går kødda ikke når han sa jeg kunne finalize snart...

Kommer til å lide valgets kvaler en stund nå, sliter med a) skal jeg faktisk bruke alt for mye penger på en bil og b) fargevalg.....
Tipper at b) blir det vanskeligste valget... ;-)

Skal ikk se bort fra at du kan ha rett...
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Zanka

Trakk pusten og krysset av på alt, vurderte å droppe dobbeltlader, men etter mye om og men tok jeg det også.
Vil også ha den ekstra konsollen i midten, men den dukker vel opp etterhert.

Det siste som mangler for at bilen er 100% er bedre seter, håper på at dette kommer før produksjonen starter og oppgradering blir mulig.

Grå metalic, Grå 21", sort skinn og carbon.
Ekeberg, Oslo
X 100 og Model 3 LR

Marnet

Da var det gjennomført. Black/Black, 21" grå og alt uten barnesete og perf+.
Levering Sept/okt.

...julaften kom tidligere i året 2013...!   :)

19quiz76

Jaggu fasan, der var den forjettede røde knappen, gitt :D

Til dere som også har fått den, men ingen mail fra Tesla; hvordan ser man H or mange dager man har igjen før reservasjonen går ut?!?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

eclipse

Sitat fra: 19quiz76 på onsdag 24. april 2013, klokken 00:26
Jaggu fasan, der var den forjettede røde knappen, gitt :D

Til dere som også har fått den, men ingen mail fra Tesla; hvordan ser man H or mange dager man har igjen før reservasjonen går ut?!?

30 dager fra du mailen som du sier du ikke har fått. Da tror jeg du i tilfelle bør regne 30 dager etter finalize knappen dukktet opp for å være sikker på å få fradraget på 12,600kr
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Cato76

Står ikke så mye i mailen jeg fikk fra Tesla i dag. (måtte ringe og be om å få tilsendt denne)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

olso

dette var stas, har nå bestilt: grey/black, p85, 21" blanke, pano,  ellers de fleste pakker unntatt ekstra seter og dobbeltlader.
jeg har fulgt med endel på forumet , men ikke selv vært aktiv, takker alle bidragsytere for mange gode innlegg og informasjon.
Var selv i sterk tvil ang pano.tak, øker riskoen for problem,bekymring og irritasjon, men  mulighet for skiboks, bedre takhøyde og rett og slett mer premiumfølelse gjorde at jeg ombestemte meg siste dag
P1276
Tesla S P85 sept-13

heimabrygg

Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

Havebigfun

Det er mange, incl meg som ikke har fått mail.
Uten elbilforum hadde jeg vært helt isolert (fra Tesla)- desverre.
Alle som lurer bør sjekke sin konto ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA