Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

tSla

Tesla Model S P85+

Nuvolari

Sitat fra: Lanber på tirsdag 23. april 2013, klokken 13:01
Rød knapp :-)  #1970

Ser ut til at tesla nå kjører på for å danne seg et bilde av hvordan speq'en fordeler seg. Som i USA kommer nok ikke bilene til å bli produsert i kronologisk rekkefølge men ut i fra hvordan tesla kan produsere mest mulig effektivt.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Cato76

Der var den røde knappen som jeg har ventet på! Kjenner pulsen gikk opp et hakk  :P

For 11 dager siden trodde jeg at det tok 4 uker til knappen dukket opp. Fikk kommentarer på at dette var vel optimistisk! -IN YOUR FACE-  :-X
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Cato76

Sitat fra: DonPedro på fredag 19. april 2013, klokken 15:20
Jeg synes det ville være psykologisk riktig å inkludere nummer ned til ihvertfall 3500 på svar-alternativene på avstemningen. Det er litt demotiverende å ikke engang være på lista...  :'(

Oppdatert  ;)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

DonPedro

Veldig overbevist om at de prøver å få til produksjon i bolker av flest mulig nokså like biler. Da må de få mange til å finalize, slik at de kan gruppere sammen mange som har lignende ordre.

Derfor tror jeg at vi vil se at produksjonsrekefølgen kan bli nokså anderledes enn rekkefølgen for finalizer ordene sine i.

I USA så man dette spesielt for dem som hadde bestilt:

  • Multicoat red
  • Stålfjærer
  • 60kWh batteri
Disse måtte vente på at deres produksjonsserier ble iverksatt.  Lurer også på om det gjaldt noen av de mindre populære fargene (brun?) og kanskje også tekstilseter (har ikke anledning til å prøve å lete dette opp nå).
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

øystein hennum

Der kom knappen.Har bestilt hvit perlem.performance,glasstak.vinterpakke etc.
Da er det bare å glede seg til høsten
Øystein 1522 Konnerud

stor66

Frack! Der kom "finalize" opp. Og sug i magen. OMFG!
:o :o :o :o :o
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Epleskreller

Har sefølgelig ikke fått noen mail, men fått finalize-knappen! ;D
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

OleJA

OMG, dette var litt tidligere enn jeg var forberedt på :o Har ikke engang vært i nærheten av en Model S enda :-\

Celter

Finalize! Nå må jeg bare bestemme om jeg skal ha rød eller sort bil.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Lanber

Skjiit og vegstøv vises så alt for godt på sort. Har en sort Lotus og den blir skitten bare ved å stå i garasjen

paracord

#102
Fantastisk å se alle som får Finalize knappen  :D - kjempespennende - Gratulerer!!!

laumb

Sitat fra: Epleskreller på tirsdag 23. april 2013, klokken 13:55
Har sefølgelig ikke fått noen mail, men fått finalize-knappen! ;D

Ikke jeg heller. Kan ikke huske sist jeg fikk noe annet enn Mail fra folk i Tesla direkte. Fellesmail, have not seen it.

Ludvig

Heisann!
Er ivrig leser av dette forumet men har aldri postet noe før nå: Jeg har også fått den røde knappen!!

Det endte med full pakke  :P
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA