Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avsemning: Har fått Finalize knapp

Startet av Cato76, fredag 05. april 2013, klokken 08:17

« forrige - neste »

DonPedro

Sitat fra: Nuvolari på tirsdag 16. april 2013, klokken 18:30
Vet vi om alle signatureholdere i EU har finalized eller om det kun er i Norge?

Utifra diskusjonen på TMC-forumet ser det ut til at det kun er Norge (og en svenske, så det ut som).
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Havebigfun

Ser ut som om det ikke ble en ny gruppe med finalize nå- kanskje de har skjønt tegningen og rydder opp i de nye pakkene før turen fortsetter. Håper de spesifiserer lademulighetene også før finalize-karusellen fortsetter. Jeg tror ikke bilene kommer senere av den grunn ;)

notonlyonlybutbut

Der kom knappen, og de nye alternativene vises under design siden i hvert fall.
Før Grå/grå SP85+
Nå Blå S100D

Mons

Sitat fra: notonlyonlybutbut på fredag 19. april 2013, klokken 11:01
Der kom knappen, og de nye alternativene vises under design siden i hvert fall.
Jeg venter på P746, og har ikke fått noen finalize-knapp...  :-\
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

OleJA


DonPedro

Jeg synes det ville være psykologisk riktig å inkludere nummer ned til ihvertfall 3500 på svar-alternativene på avstemningen. Det er litt demotiverende å ikke engang være på lista...  :'(
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Nuvolari

Sitat fra: DonPedro på fredag 19. april 2013, klokken 15:20
Jeg synes det ville være psykologisk riktig å inkludere nummer ned til ihvertfall 3500 på svar-alternativene på avstemningen. Det er litt demotiverende å ikke engang være på lista...  :'(

Akkurat nå er jeg veldig glad for hver dag jeg får før jeg må finalize. Det kommer jo nye opplysninger hele tiden.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

teslaslaven

Har fått nå i går, er på 9xx-serien. Står bare igjen å velge farge nå så blir det P85+ med "alt" unntatt panoramatak pga. ulydene som har blitt rapportert om fra dette taket. Skal nok ha perlehvit eller multibelegg-rød. Tanker noen?

Cirion

Sitat fra: hybridslaven på lørdag 20. april 2013, klokken 08:32
Har fått nå i går, er på 9xx-serien. Står bare igjen å velge farge nå så blir det P85+ med "alt" unntatt panoramatak pga. ulydene som har blitt rapportert om fra dette taket. Skal nok ha perlehvit eller multibelegg-rød. Tanker noen?
Når du først har alt, hvorfor ikke panorama taket? Er ikke alle som klager på ulyder, og de finner nok en løsning på det... Alternativt har vi gode lover her i landet.

Med mindre du foretrekker uten panoramatak da... Perlehvit med pano og grå felger ser fett ut! Tror multibelegg rød ser best ut med lyse felger og uten pano.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

ELbilist1

 8)jeg valgte Rød multi og Pano tak.
-Håper det vil se bra ut.
Vurderer å sote vinduene litt....

Gleder meg veldig!!!
nr:282
:) Ren nytelse, hvær dag!

Cherz

P882 - fått finalize!

Endelig, men det var litt raskere enn tenkt... Skal bygge ut huset og få meg ny garasje, men det blir vel neppe ferdig før i oktober/november - og hvor skal jeg plassere Tesla i mellomtiden?  ???

Hadde dessuten håpet at spesifikasjonene på optimalt oppsett for hjemmelader var klart, men ser ut som jeg må vente litt der.

Uansett, et steg nærmere...
Bergen, Tesla Model S P882

Neemaz

 P701  perf m/alt -plus som er kjipt dyrt  >:( 
Svart med svart int, carbon og 19".

Morten Sandvik

Sitat fra: Neemaz på søndag 21. april 2013, klokken 15:13
P701  perf m/alt -plus som er kjipt dyrt  >:( 
Svart med svart int, carbon og 19".

I forhold til en  BMW M5 ? Eller hva ?
Bergen

2891 .... Svart/ svart Performance Plus

5YJSA2DP1DFP19452

Kallagtunet

I forhold til en M5 uten bilavgifter og MVA så er det vel ikke super billig nei...

Øyvind.h

Sitat fra: Kallagtunet på søndag 21. april 2013, klokken 19:28
I forhold til en M5 uten bilavgifter og MVA så er det vel ikke super billig nei...
I Tyskland begynner M5 på 102.700EUR før du begynner å krysse av i listen over ekstrautstyr :)
Model S begynner på 95.900EUR, så den er bare ca 7% rimeligere enn M5 i basisutførelser.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA