Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hilse på andre Teslaer?

Startet av fredag, tirsdag 02. april 2013, klokken 23:56

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: Lille Lance på fredag 22. september 2017, klokken 23:13
Tenker på tiden med hilsing .... det var ganske artig  ;D Kanskje jeg skal ta et par hilsninger i morra  :o

Kjørte i Sverige, Danmark, Tyskland og Sveits i sommer.  Der var det mange Model X som hilste på meg :)

Simen1

Jeg synes det er harry å hilse på totalt ukjente mennesker bare fordi man kjører samme bilmerke, som om det var noe spesielt. Hva blir det neste? Ford-eiere helser på Ford-eiere, Skoda på Skoda osv? Alle hilser hele tida? Det er kun et lamt forsøk på å oppheve valg av bilmerke til noe høyere enn det er. Heve overfladiskheten til et nytt nivå.

Mye bedre å hilse god morgen, god helg og sånt til folk man deler arbeidssted, parkeringsplass, nabolag med og ser jevnlig, men kanskje ikke kjenner så godt likevel.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

lunitiks

Hilser alltid på alle, uansett bil.

Noen ganger hilser de tilbake.
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

eha

Sitat fra: lunitiks på lørdag 23. september 2017, klokken 16:04
Hilser alltid på alle, uansett bil.

Noen ganger hilser de tilbake.

Jeg kan se at dette er greit hvis man bor et sted hvor man møter en bil et par ganger i timen, ja :)
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Nasatech

Sitat fra: eha på lørdag 23. september 2017, klokken 20:06
Sitat fra: lunitiks på lørdag 23. september 2017, klokken 16:04
Hilser alltid på alle, uansett bil.

Noen ganger hilser de tilbake.

Jeg kan se at dette er greit hvis man bor et sted hvor man møter en bil et par ganger i timen, ja :)

Skal man gjøre det i Oslo så er det er must med AP aktivert

lunitiks

Sitat fra: eha på lørdag 23. september 2017, klokken 20:06
Sitat fra: lunitiks på lørdag 23. september 2017, klokken 16:04
Hilser alltid på alle, uansett bil.

Noen ganger hilser de tilbake.

Jeg kan se at dette er greit hvis man bor et sted hvor man møter en bil et par ganger i timen, ja :)
På et slikt sted ville jeg alltid stoppet og håndhilst
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA