Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sandefjord: Tiltak for å få nye ladeplasser

Startet av TorC, torsdag 21. mars 2013, klokken 14:48

« forrige - neste »

HenrikRH

Sitat fra: TorC på søndag 21. juni 2015, klokken 23:15
Sitat fra: Henrik Ryslett Hansen på søndag 21. juni 2015, klokken 20:51
Sitat fra: TorC på søndag 21. juni 2015, klokken 17:23
Sitat fra: Henrik Ryslett Hansen på søndag 21. juni 2015, klokken 12:23

Så kjenner du en politiker bør du gnåle på vedkommende!

Har akkurat flyttet hit, så jeg har ikke rukket det.. Håper dette blir litt blest om  i avisen, da hiver jeg meg på !

Da får jeg vel først ønske hjertelig velkommen til fjorden!

Kjennskap&vennskapets høyborg. Eller korrupsjon som de ofte kaller det i mindre utviklede samfunn. Det er fint lite man kan få til hvis man ikke "kjenner noen". Det er ikke uten grunn at Bjerrgata har intet mindre ett to parkeringssoner, og søndre delen er ekslusive parkeringsplasser for de som bor der. Det er klart det at de også må ha ekslusive parkeringsplasser når de allerede har nærmest gratis leie av garager på kommunens eiendom. Vi andre sentrumsbeboere bør jo bare være glade for å kunne betale 9000,- i året, mot Bjerrgatabeboeres 500,- i året. . Pussig nok bor tidligere gruppeleder for byens styyrende parti akkurat der, og er vellagsleder.

Eneste måten vi andre kan påvirke på er å sende e-poster til partiene hvor vi etterspør hva de vil gjøre med elbillading. Får de mange nok e-poster kan det jo hende de gjør noe med det.

Takk for det !

Kjøpte meg en Leaf nå på torsdag, og det er beregnet at den skal komme fredag denne uken.
Pendling fra Sfj til Tbg er hovedårsaken.

Få tak i noen eposter, så sender jeg gjerne mail!
Nissan Leaf Nordic 2015
Hvit perlemor, Bose Sound system
Levert av Vestfold Auto

Påkjørt bakfra og kondemnert juni 2017.
-


Citroen Z-Cero 2012 med Webasto

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA