Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fortsatt bruker noen sin nå 20 år gamle Think.

Startet av elektrolux, tirsdag 14. januar 2020, klokken 13:53

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

#1
Du dro kanskje kjensel på at hun heter Benedicte Hille?

Hilsen Caspar Hille  :+1:
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Warlock

Ha ha, ja antok hun av en eller annen grunn hadde tilgang til dyktig mekaniker ;)
Men for all del, kanskje hun er god på å mekke selv også :)

elektrolux

#4
Sitat fra: Caspar på tirsdag 14. januar 2020, klokken 14:16
Du dro kanskje kjensel på at hun heter Benedicte Hille?

Hilsen Caspar Hille  :+1:

Gjorde ikke det, men tenkte det kunne være bilen med e-Up batteri. Mulighet for å scanne og legge ut artikken som vedlegg?

Veldig bra med slik eksponering. Think Classic i Gul må være tett opp til den optimale kult bilen. 8)

PS: Husk å legge tettemasse mellom ramme og karrosseri i hjulbrønnene bak. Det er derfra salt og støv kommer inn i batterikassen. ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Sitat fra: Warlock på torsdag 16. januar 2020, klokken 17:45
Ha ha, ja antok hun av en eller annen grunn hadde tilgang til dyktig mekaniker ;)
Men for all del, kanskje hun er god på å mekke selv også :)
Ja hun er faktisk ganske handy selv også. Jeg tør å utfordre hvem som helst av fedre i Oslo når det kommer til tekniske skills på advokatdøtre. Jeg satt som stolt far i Aulaen for noen år siden når hun fikk sine papirer og tittet meg litt rundt, og tenkte: Her er det ikke mange fedre med yrkesutdannelse.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Elmo

Har ikke Think men tillater meg ett lite innlegg i samme bane.
Min første Saxo PSAclassic er 20,5 år og var i daglig drift inntil for to dager siden da vi "fikk" ny Seat Mii.
Ad. døtre så har jeg ingen advokater men mine er og oppegående på bilmekk. Byttet bla både forstilling og registerreim på fossilbiler. Nå har de elbil eller ikke bil.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Warlock

Tror hvem som helst kan slå min advokatbror-med-tesla, jeg måtte hjelpe ham med å skifte en sikring. Greit at han ikke jobber med noe tekninsk tenker jeg...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA