Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

elbil vurderes solgt.

Startet av kjellma, søndag 02. mars 2008, klokken 19:04

« forrige - neste »

kjellma

Da jeg er i ferd med å bytte jobb vurderes salg av min Citroen Saxo el- 2000mod, El11203 - 60500km
Får mindre nytte av denne i mitt nye arbeid.
Skal ha eu kontroll og full teknisk kontroll hos enviro i disse dager.
Bilen er hel og pen og mangler intet.  tlf 92442417


saxo 2000 60000km

elektrolux

#1
Kan det være en ide å la Enviro selge bilen for deg. Du får 90-100 K ved salg, og Enviro får resten. (30-40 K)

Han opererer alltid med venteliste, og dersom du kan hjelpe han med bil, kan han hjelpe deg med salg.

Vinn vinn situasjon spør du meg. Og så slipper du unna utgiftene med den bebudede kontrollen, ide dette da blir klargjøring før salg.

Også gunstig for kunder som dermed får nyte godt av Enviro's tilbud på deler til egne kunder.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

kjellma

Tenkte snakke med Sigmund om dette. Har hatt en repons på annonsen i foraet også.
Men du har rett i at salg via Enviro er det enkleste. Sigmund kjenner bilen og  dens eier, og har kontaktene for videre salg.
Takk for rådet.
Kjell
saxo 2000 60000km

kjellma

Har hatt kontakt med Sigmund. Konklusjonen er at jeg satser på en god service på bilen og selger for drøyt 100k.
Alternativt beholder jeg den. Har hele tiden vært begeistret for bilen som er bra etter det jeg vet.
Med nåværende piggfritt greier jeg opp mot 80km om jeg må, med de nye sommerdekkene en del lenger, om  enn ikke de 110km som var normalt med originaldekkene. Jeg tapte noen km på byttet. Har foresten originaldekkene liggende enda.
Kjell
saxo 2000 60000km

kjellma

Kjørte til Enviro Drammen fra mitt hjem midt i Vestfold på lørdag. Bilen gikk upåklagelig hjemmefra og ned på e18 på Sem. Kjørte derfra til Drammen med mine piggfrie vinterdekk og hadde 24% igjen
da jeg var framme.
Skal sjekke/bytte børster og vannpumpe, ha service, samt ha eu kontroll når jeg henter den hjem.
Nesten som da bilen var ny gitt!
Til sammenligning kostet min veteran Saab 99 mer enn kr 90 bare den ene veien da den ble brukt som følgebil!
Og det blir det samme hjem igjen!
Kjell
saxo 2000 60000km

kjellma

Takk for melding boogi. Tror jeg fikk svart på meldingen, men er ikke sikker.
Takk for henvendelsen. Det er notert!
Kjell
saxo 2000 60000km

kjellma

Har nå lagt ut bilen for salg på finn.no og fått noen henvendelser. Prøver med et utgangspunkt på 105k.
Bilen er bra,men oppdaget at frontruta har fått en sprekk og at høyre dørhengsel krangler litt.
(Hva med de 5k over 100? -Tja.....)
Ellers er bilen topp.

Da er det bare å stille seg i kø
Kjell
ps. Det er ikke noe tap å beholde bilen. Både frua og jeg er såre fornøyd med den!
saxo 2000 60000km

kjellma

At jeg ikke tenkte,,
Det er bilen som har gått 61000, batteriene er fra 04 og har 45+
Kjell
saxo 2000 60000km

elektrolux

Sitat fra: kjellma på onsdag 09. april 2008, klokken 18:19
oppdaget at frontruta har fått en sprekk og at høyre dørhengsel krangler litt.

Sprekken i frontruta fikser du best med egen forsikring, og egenandel. Ellers må ny eier ut med 5k+

Har du sjekket at 6mm bolter på hengselen er strammet opp?

Lykke til med salget
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA