Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mobiler med bra app'er for Model S

Startet av Gjermund, mandag 04. mars 2013, klokken 08:28

« forrige - neste »

Gjermund

Spørsmålet er kanskje dumt, men jeg bruker telefon mest til å ringe og meldinger, så jeg kan ingenting om dette.

Kona sin mobil slutter å virke så hun vil ha ny. Hun har snakket om Samsung Galaxy. Får en gode Model S app'er for disse?

Gidder ikke å kjøpe telefon til henne nå så vil hun ha ny om noen mnd.

Epleskreller

Såvidt jeg forstår er det lagd app til Android og Apple. Samsungen kjører Android,  så den skal fungere bra til Tesla-appen.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

eclipse

Sitat fra: Gjermund på mandag 04. mars 2013, klokken 08:28
Spørsmålet er kanskje dumt, men jeg bruker telefon mest til å ringe og meldinger, så jeg kan ingenting om dette.

Kona sin mobil slutter å virke så hun vil ha ny. Hun har snakket om Samsung Galaxy. Får en gode Model S app'er for disse?

Gidder ikke å kjøpe telefon til henne nå så vil hun ha ny om noen mnd.

Jeg har installert appen på iPhone 4S, det fungerer ihvertfall flott. Måtte lage en US Apple konto for å få det til siden appen ikke er tilgjengelig på en norsk apple konto.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

leafster

Har du kommet deg forbi innloggingsskjermen? Jeg får bare beskjed om at min bil ikke er ferdig :)

Den er uansett avbestilt nå, men det er jo gøy å leke litt.

RunarBT


Havebigfun

Sitat fra: RunarBT på mandag 04. mars 2013, klokken 16:07
Avbestillt? Hvorfor?  :o
litt off-topic ;)Kanskje vi skal lage en tråd:
Hvorfor jeg avbestillte min opsjon på TMS- fortrinnsvis av en som har avbestillt ???

RunarBT

Sitat fra: Havebigfun på mandag 04. mars 2013, klokken 18:25
Sitat fra: RunarBT på mandag 04. mars 2013, klokken 16:07
Avbestillt? Hvorfor?  :o
litt off-topic ;)Kanskje vi skal lage en tråd:
Hvorfor jeg avbestillte min opsjon på TMS- fortrinnsvis av en som har avbestillt ???

Det vare bare så ..uvant å høre at noken har avbestillt.:-P

On-topic. Venter utålmodig på å teste ut iPhone appen. Venter til bilen er i hus trur eg... tørr ikkje lastened enda, om ein riskerer å kunne klikke rundt på den, da blir det min nye form for "tetris".. :-P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA