Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Invitasjon fra Tesla

Startet av Celter, onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46

« forrige - neste »

RunarBT

Kanskje noken kan ta med videokamera.. i tilfelle det ikkje blir filmet offisielt.
Hadde vert ok med video, om ein ikkje får gå sjølv.:-P

jkirkebo

Sitat fra: OleJA på torsdag 28. februar 2013, klokken 08:51
Sitat fra: Paul på torsdag 28. februar 2013, klokken 08:22
om noen av dere kan spør Elon om/når det kommer Tesla Model S med "4-wheel drive" ? :)

+1

Spør gjerne om hengerfeste på Model S i samme slengen...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

RunarBT

#47
Min kundekontakt hos Tesla beklaget at invitasjonen ikkje var komme fram, og fekk booket meg inn på neste ukes event. :-)

Alle reservasjonsholdere skulle etter planen inviteres, så er nok ein teknisk feil som har skjedd ja.
Trur kanskje en må ha registrert epost på "my profil", men ingenting utover det behøvdes.

Desdi

Skulle svært gjerne fått med meg denne presentasjonen. Siden jeg ser at invitasjonen er "pluss 1", lurer jeg på om det er noen i Vestfold som har fått invitasjon som skal dit og om jeg evt kunne slenge meg på som pluss 1? Kan gjerne stå for transporten frem og tilbake :)
Send meg en personlig melding i så fall.

El Toro

Har heller ikke hørt noe, hverken om Geneve eller om 6. mars :-(

Men jeg skal til Geneve-utstillingen 8.-10. mars, noen som kan meddele hva det er som skal skje der?

MS #P105
Oslo.
Citroën Saxo Electrique 2002, ~99 000 km, ombygget til LiFePo4 i 2010. Kondemnert okt 2019.
Model S P85+ bestilt okt 09, levert 07.09.13, solgt.
Model S P85 levert 21.03.14, solgt 2015.
Model S 85D levert juni 2015, solgt.
Model X 90D levert mars 2017.
Kia Soul 2018 fra desember 2019.

cdabel

Fikk invitasjon i går (Bergen, P2518). Har sagt fra til Tesla at jeg ikke kan komme.
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

laumb

Sitat fra: Desdi på torsdag 28. februar 2013, klokken 15:07
Skulle svært gjerne fått med meg denne presentasjonen. Siden jeg ser at invitasjonen er "pluss 1", lurer jeg på om det er noen i Vestfold som har fått invitasjon som skal dit og om jeg evt kunne slenge meg på som pluss 1? Kan gjerne stå for transporten frem og tilbake :)
Send meg en personlig melding i så fall.

Dersom jeg får OK på mailen min (har jo reservert men ikke fått invite), så er det meget mulig at jeg drar alene. Trenger i så fall bare å møtes der - ikke transporteres sammen, siden jeg kommer fra andre veien. Må bare dobbeltsjekke at jeg får dratt.


Tapatalkin' from iTalatut...

RunarBT

Husk at ev. Gjest må på liste med navn også

Per Magnus

Da har vi fått bekreftelse på at vi slipper inn  ;D

Model X - 90

fredag

Noen er også blitt invitert til mottakelse hos den amerikanske ambassadøren. Jeg har ikke fått invitasjon til noen ting, verken til ambassadøren eller showroomet på Alnabru. Snufs. :-)
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Per Magnus

Sitat fra: fredag på torsdag 28. februar 2013, klokken 17:05
Noen er også blitt invitert til mottakelse hos den amerikanske ambassadøren. Jeg har ikke fått invitasjon til noen ting, verken til ambassadøren eller showroomet på Alnabru. Snufs. :-)

Jeg var heller ikke invitert. Tok en tlf så ordnet det hele seg. http://www.teslamotors.com/no_NO/contact

Tlf: 21 06 19 21
Model X - 90

Cobos

Jeg har også fått ordnet det på telefon idag direkte med Tesla. Jeg fikk en bekreftelsesmail fra hun jeg snakket med men ikke fått den originale invitasjonen selv enda. Så er det bare å sjekke om det blir kona eller en av kompisen som får æren av å være +1 :)

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Sponzo

Sitat fra: Cobos på torsdag 28. februar 2013, klokken 17:21
Jeg har også fått ordnet det på telefon idag direkte med Tesla. Jeg fikk en bekreftelsesmail fra hun jeg snakket med men ikke fått den originale invitasjonen selv enda. Så er det bare å sjekke om det blir kona eller en av kompisen som får æren av å være +1 :)

Cobos
Hei Cobos, hvilket tlf nr. ringte du for å tilmelde deg? Virker som at det går sjappere å få en bekreftelse når man ringer Tesla.  ;o)

Cobos

Sitat fra: Sponzo på torsdag 28. februar 2013, klokken 19:21
Sitat fra: Cobos på torsdag 28. februar 2013, klokken 17:21
Jeg har også fått ordnet det på telefon idag direkte med Tesla. Jeg fikk en bekreftelsesmail fra hun jeg snakket med men ikke fått den originale invitasjonen selv enda. Så er det bare å sjekke om det blir kona eller en av kompisen som får æren av å være +1 :)

Cobos
Hei Cobos, hvilket tlf nr. ringte du for å tilmelde deg? Virker som at det går sjappere å få en bekreftelse når man ringer Tesla.  ;o)
Jeg ringte det vanlige reservasjonsnummeret. 210 61 929 og snakket med en hyggelig dame på norsk , mistenker hun het Justine, men fikk ikke helt med meg navnet hennes. Bekreftelsesmailen derimot var fra henne.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Desdi

Sitat fra: laumb på torsdag 28. februar 2013, klokken 16:09
Sitat fra: Desdi på torsdag 28. februar 2013, klokken 15:07
Skulle svært gjerne fått med meg denne presentasjonen. Siden jeg ser at invitasjonen er "pluss 1", lurer jeg på om det er noen i Vestfold som har fått invitasjon som skal dit og om jeg evt kunne slenge meg på som pluss 1? Kan gjerne stå for transporten frem og tilbake :)
Send meg en personlig melding i så fall.

Dersom jeg får OK på mailen min (har jo reservert men ikke fått invite), så er det meget mulig at jeg drar alene. Trenger i så fall bare å møtes der - ikke transporteres sammen, siden jeg kommer fra andre veien. Må bare dobbeltsjekke at jeg får dratt.


Tapatalkin' from iTalatut...
Ok, nice. Bare send meg en PM når du vet mer :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA