Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Invitasjon fra Tesla

Startet av Celter, onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46

« forrige - neste »

i_expect

Ble litt vel mye konspirasjonsteori her nå vel..? Ser nesten ut til at dere som bestilte tidlig ikke har fått invitasjon på e-post. Kan jo være at mailsystem ikke er oppdatert osv. Jobber en del med mailinglister, og det er utrolig mye som kan gå galt bare når du overfører fra forskjellige systemer. Ville sjekket om de har riktig eller har en e-post i det hele tatt først... :)
Tesla model X (kjøpt 2016) og Leaf (kjøpt 2011) i familien. Ingen med forbrenningsmotor lenger... bortsett fra i traktoren og  i sjekta!

Cirion

Invitasjon motatt og påmeldt :-)

Sent from my PadFone 2 using Tapatalk HD
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Havebigfun

Sitat fra: Celter på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:32
Jeg vet ikke hvor mange de har plass til hos Tesla, men det kan umulig være plass til alle reservasjonsholdere i Norge. Særlig ikke ettersom vi ble invitert med en venn. Kanskje de ganske enkelt har gjort en loddtrekning blant reservasjonsholderne?
Det er helt greit med loddtrekning men da bør det meddeles- Jeg synes også de 100-200 som var først ute burde fått invitasjonen uansett.
Tesla bruker antakelig montasjehallen bak salgslokalet. Den er ganske stor og rommer nok flere hundre- jeg er dog ikke sikker hva brannvesenet sier til dette forslaget.

OleJA

Dere som ikke får mail fra Tesla: Har dere krysset at på 'Send meg Tesla oppdateringer' under 'My Tesla', 'Min Profil', og er dere registrert med korrekt email adresse?

Epleskreller

Sitat fra: OleJA på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:56
Dere som ikke får mail fra Tesla: Har dere krysset at på 'Send meg Tesla oppdateringer' under 'My Tesla', 'Min Profil', og er dere registrert med korrekt email adresse?

Ja, og har også sjekket spam-filteret. Har tidligere fått mailer, men ofte sent.. Geneve-mailen kom aldri.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

ohh

Sitat fra: OleJA på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:56
Dere som ikke får mail fra Tesla: Har dere krysset at på 'Send meg Tesla oppdateringer' under 'My Tesla', 'Min Profil', og er dere registrert med korrekt email adresse?
Jeg har heller ikke fått denne mailen. Eller den forrige, eller den før der, eller.....
Get the drift?

Jeg har krysset av det som skal krysses av, sendt mail ved flere anledninger, og svaret er alltid det samme - omtrent slik: 'vi beklager, alt ser riktig ut, så vi forstår ikke hvorfor du ikke har fått mailen. Vi sender til deg i morgen'.
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Cobos

Jeg har tidligere fått sånn ca 50 % av disse mailene, men gjerne sent. Denne har jeg ikke fått og jeg var nettopp inn å sjekket profilen min den er helt korrekt. Med min P76 er jeg også en 2009 bestilling så de burde ha navnet mitt nå :) Jeg får ringe imorgen...

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Oreo

Fikk invitasjonen kl. 19:29 i kveld.
Beklageligvis tror jeg nok det passer heller dårlig for min del....%#&?* :'(
Interessert i et sammendrag og gjerne en filmsnutt ja....pliiiis.  :-*
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

TW838

Trondheim. Har fått invitasjon, men skal ikke ta turen til Oslo.
Venter i spenning på referat. :)
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

Rasmus.B

Jeg har fått mail. Bor 10 min. unna.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

RSandven

Jeg har fått invitasjon og har meldt meg på (1,8t unna). Det burde da ikke ha noe å si hvor folk bor og slikt. Alle burde få!
Men stussa litt på mailadressen: norway@e.teslamotors.com
Vi skal sende svar til norway@teslamotors.com uten e-en foran teslamotors. Men det må vel være riktig?
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Veggen

Til dere som ikke har fått invitasjon.

Send en epost til:
norway@teslamotors.com
med følgende tekst i emnefeltet:
RSVP - Tesla mottakelse med Elon Musk

Og en kort tekst med påmelding, navn og reservasjonsnummer så tenker jeg det ordner seg.
De avviser nok ikke reservasjonsholdere bare fordi de har falt ut av en epostliste.

Paul

Jeg fikk invitasjon, men har ikke anledning til å komme.

om noen av dere kan spør Elon om/når det kommer Tesla Model S med "4-wheel drive" ? :)

Thomas Parsli

Jeg tror jeg vet hva han ville svart: Model S med AWD heter "Model X" :)

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

OleJA

Sitat fra: Paul på torsdag 28. februar 2013, klokken 08:22
om noen av dere kan spør Elon om/når det kommer Tesla Model S med "4-wheel drive" ? :)

+1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA