Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Invitasjon fra Tesla

Startet av Celter, onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46

« forrige - neste »

RunarBT

#15
Sitat fra: Muffinman på onsdag 27. februar 2013, klokken 21:36
Konspirasjonsteori: Lokalet er vel av begrenset størrelse, og rommer ikke spesielt mange. Derfor begrenser de antallet invitasjoner av folk med adresse i nærområdet, samtidig som de pøser på til de som bor langt unna og sannsynligvis ikke kan delta pga. avstand. Slik får de laget mest mulig pr. via flest mulig utsendte mail/invitasjoner, samtidig som flest mulig interesserte ikke får avslag pga. full påmeldingsliste. MAO, hvis du bor veldig nærme er det ikke sikkert du har fått invitasjon. Noen som vil teste teorien?

Nordvestlandet her, fikk invitasjon.

Bur 1 time unna, så kan stemme for min del.

Det er i hvert fall jævla irriterende... Skulle tru eg som har ventet i ca. 4 år burde være kvalifisert til ein epost i det minste...&€@%#$

drFloyd

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 27. februar 2013, klokken 20:34
Sitat fra: laumb på onsdag 27. februar 2013, klokken 20:05
Som alltid får jeg aldri epost fra Tesla før arrangementet er over... :P

Enig, det der er fryktelig irriterende. Kunne forstått det om feks Signatur-reservasjonsholdere fikk invitten litt før.. Selv har jeg både S og X reservasjon og ikke hørt noe..

Edit:
..Nå passet tiden uansett veldig dårlig..

Edit2:
..Når det er sagt, er det utrolig kult at de varter opp med et sånt show her i Norge! Veldig bra Tesla, blir spennende å høre hva som kommer!

Om det er noen trøst så er du langt fra alene. Jeg har en Signature i bestilling samt reservert en standard-utgave og har heller ikke fått noen invitasjon...

Yagi

Sig#4 her. Ingen invitasjon. Surt. Bestilte mai 2009.
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

OleJA

Bor i Trondheim og fikk invitasjon. :D

Jeg tror forklaringen på manglende invitasjon er at Tesla sliter på IT siden: Hjemmesiden har stadig vekk vært nede i korte perioder, reservasjonsnummer på 'MyTesla' forsvinner og dukker opp igjen... Dette burde ikke vært nødvendig dersom alt gikk på skinner.

Jeg gikk selv glipp av 2-3 mail som ble sendt ut i desember / januar - Nå er jeg tydeligvis med i det gode selskap igjen ::)

En av dere som ikke har fått invitasjon kan jo prøve å melde dere på - Jeg tipper dere er velkommen.

calefranco

Bor i Oslo (Søndre Nordstrand) - ikke fått invitasjonen.

P1138

PAS

Sig52,Son,45min fra Alnabru, ikke fått mail, tidligere fått alle fra TM,
Uansett passer det ikke -6 mars er jeg i San Fransisco på møte og prøver å få til et besøk på Freemont fabrikken like ved, foreløpig ingen respons på Tesla fabrikken like ved, men foreløpig ingen respons.

Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

RunarBT

Da har de fått epost og liten klage fra meg på vegne av alle som har ventet opptil fire år, og ikke fått invitasjon..

TerjeV

Sitat fra: Muffinman på onsdag 27. februar 2013, klokken 21:36
Konspirasjonsteori: Lokalet er vel av begrenset størrelse, og rommer ikke spesielt mange. Derfor begrenser de antallet invitasjoner av folk med adresse i nærområdet, samtidig som de pøser på til de som bor langt unna og sannsynligvis ikke kan delta pga. avstand. Slik får de laget mest mulig pr. via flest mulig utsendte mail/invitasjoner, samtidig som flest mulig interesserte ikke får avslag pga. full påmeldingsliste. MAO, hvis du bor veldig nærme er det ikke sikkert du har fått invitasjon. Noen som vil teste teorien?

Nordvestlandet her, fikk invitasjon.
Tja, teorien kan jo stemme for jeg bor på vestlandet og fikk invitasjon. Jeg har meldt meg på og setter meg på flyet;-)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

laumb

Bor 35 min unna - ikke fått.
Men prøvd å melde meg på.


Tapatalkin' from iTalatut...

Øyvind.h

#24
Har ikke fått invitasjon, men er dessverre.

PAS: Jeg har forsøkt å få til et møte i midten av mars for en større gruppe master-studenter innen innovasjon som er svært interesserte i å besøke Tesla, men fikk beskjed om at de har for mye å gjøre :/ (besøk i Silicon Valley).
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Celter

Jeg vet ikke hvor mange de har plass til hos Tesla, men det kan umulig være plass til alle reservasjonsholdere i Norge. Særlig ikke ettersom vi ble invitert med en venn. Kanskje de ganske enkelt har gjort en loddtrekning blant reservasjonsholderne?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

RunarBT

Synes fremdeles oss som reserverte i 2009 burde fått invitasjon :-/

Celter

Sitat fra: RunarBT på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:33
Synes fremdeles oss som reserverte i 2009 burde fått invitasjon :-/

... og det er jeg helt enig i !
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Epleskreller

#28
Sitat fra: Celter på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:36
Sitat fra: RunarBT på onsdag 27. februar 2013, klokken 22:33
Synes fremdeles oss som reserverte i 2009 burde fått invitasjon :-/

... og det er jeg helt enig i !

Syntes hvertfall Yagi med Sig #4 burde fått invitasjon. Blir spennende å se svaret du får RunarBT.

Fikk forøvrig heller aldri informasjon om Geneve-utstillingen. Mye sutring her nå, men alt er tilgitt om de har planer om ekspresslevering av MS til Norge!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

El Electrico

Jeg har fått invitasjon og har ikke reservert engang.

Er det Musk som skal overtale meg å bestille bilen?  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA