Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Invitasjon fra Tesla

Startet av Celter, onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46

« forrige - neste »

Celter

Jeg regner med at jeg møter flere av dere onsdag 6.mars. Spennende invitasjon.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Leaffen

Sitat fra: Celter på onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46
Jeg regner med at jeg møter flere av dere onsdag 6.mars. Spennende invitasjon.

Fikk invitasjonen, men har dessverre ikke anledning. Håper på at noen filmer det viktigste, og legger det ut på forumet.
Bergen. Nissan Leaf siden januar 2012. 39000km.
Tesla en gang i fremtiden???

laumb

Poster dere invitasjonen her?
Som alltid får jeg aldri epost fra Tesla før arrangementet er over... :P


Tapatalkin' from iTalatut...

Nuvolari

Sitat fra: Celter på onsdag 27. februar 2013, klokken 19:46
Jeg regner med at jeg møter flere av dere onsdag 6.mars. Spennende invitasjon.

Jeg skal i hvertfall.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

OleJA


Vi ønsker deg hjertelig velkommen
for å høre de siste nyhetene fra Tesla Motors
Elon Musk, Tesla Motors CEO inviterer
deg og en gjest til hans eksklusive mottakelse
hos
Tesla Oslo Showroom & Servicesenter
Verkseier Furulundsvei 16C, 0668 Oslo

Onsdag, 6. mars 2013
19.00 - 21.00
RSVP innen mandag 4. mars 2013:
norway@teslamotors.com
Svar utbes snarest, da antall plasser er begrenset og vil bli tildelt på en førstemann til mølla basis
Lette forfriskninger vil bli servert. Kun gyldig for inviterte gjester.
         Tesla Motors Norway AS Verkseier Furulunds Vei 16C | 0668 Oslo | Norge
   

Epleskreller

#5
Sitat fra: laumb på onsdag 27. februar 2013, klokken 20:05
Som alltid får jeg aldri epost fra Tesla før arrangementet er over... :P

Enig, det der er fryktelig irriterende. Kunne forstått det om feks Signatur-reservasjonsholdere fikk invitten litt før.. Selv har jeg både S og X reservasjon og ikke hørt noe..

Edit:
..Nå passet tiden uansett veldig dårlig..

Edit2:
..Når det er sagt, er det utrolig kult at de varter opp med et sånt show her i Norge! Veldig bra Tesla, blir spennende å høre hva som kommer!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Wenche

Påmeldt! Gleder meg  ;D Håper jeg var rask nok  :P
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

glaserud

Sitat fra: Wenche på onsdag 27. februar 2013, klokken 21:01
Påmeldt! Gleder meg  ;D Håper jeg var rask nok  :P

Utførlig referat forventes :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Muffinman

Fikk nesten lyst til å rope "halleluja" når jeg så mailen  ;D

Ser ikke helt nytteverdien for min del i dette arrangementet, men jeg regner med at den harde kjernen av fanskaren får en hyggelig opplevelse. DET unner jeg dere.

I den grad det måtte komme ny informasjon vil nok den bli kommunisert vi mange kanaler. Regner med at det blir presse til stede.

Havebigfun

Det er uforståelig invitasjonspolitikk hos Tesla- noen får invitasjonen, andre ikke- De som ikke får og ikke skjønner grunnen kan fort bli litt snytt- ikke god kundepolitikk etter min mening. ???

Nuvolari

Sitat fra: Havebigfun på onsdag 27. februar 2013, klokken 21:30
Det er uforståelig invitasjonspolitikk hos Tesla- noen får invitasjonen, andre ikke- De som ikke får og ikke skjønner grunnen kan fort bli litt snytt- ikke god kundepolitikk etter min mening. ???

Ta en telefon til tesla og be dem sjekke at dere ligger inn med mailadresse.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

RunarBT

#11
Blir litt forbanna her merker eg...

Resrverte i 2009, har P82... Og såg aldri noke invitasjon...:-@

...får kanskje ringe og høre kva som skjer...

Muffinman

Konspirasjonsteori: Lokalet er vel av begrenset størrelse, og rommer ikke spesielt mange. Derfor begrenser de antallet invitasjoner av folk med adresse i nærområdet, samtidig som de pøser på til de som bor langt unna og sannsynligvis ikke kan delta pga. avstand. Slik får de laget mest mulig pr. via flest mulig utsendte mail/invitasjoner, samtidig som flest mulig interesserte ikke får avslag pga. full påmeldingsliste. MAO, hvis du bor veldig nærme er det ikke sikkert du har fått invitasjon. Noen som vil teste teorien?

Nordvestlandet her, fikk invitasjon.

Havebigfun

Bor 10 bilminutter unna- da stemmer teorien muligens- fikk regelmessig mail tidl og har ikke meldt om at jeg ikke ønsker mail.
Jeg tror jeg kjøper en annen bil allikevel >:( 8)

Nuvolari

Sitat fra: Muffinman på onsdag 27. februar 2013, klokken 21:36
Konspirasjonsteori: Lokalet er vel av begrenset størrelse, og rommer ikke spesielt mange. Derfor begrenser de antallet invitasjoner av folk med adresse i nærområdet, samtidig som de pøser på til de som bor langt unna og sannsynligvis ikke kan delta pga. avstand. Slik får de laget mest mulig pr. via flest mulig utsendte mail/invitasjoner, samtidig som flest mulig interesserte ikke får avslag pga. full påmeldingsliste. MAO, hvis du bor veldig nærme er det ikke sikkert du har fått invitasjon. Noen som vil teste teorien?

Nordvestlandet her, fikk invitasjon.

Mottatt invitasjon
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA