Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utvendig speil til Think Classic

Startet av Lars J, mandag 17. desember 2012, klokken 15:53

« forrige - neste »

Lars J

Hei

Høgre speil på Think Classicen er knust.
Er det nokon som kjenner til kva for type utvendig speil står på Classic'en?
Og kor kan eg eventuelt få kjøpt det?
Sandnes, Think Classic og TMS

Caspar

Jeg har. Gjør klar en flaske rødvin så skal jeg finne det frem
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lars J

Sitat fra: Caspar på mandag 17. desember 2012, klokken 18:43
Jeg har. Gjør klar en flaske rødvin så skal jeg finne det frem
Beklagar at du ikkje har høyrt noko.
Forsøkte å senda ein PM til deg, men sannsynlegvis fingertrøbbel frå mi side dersom du aldri fekk den (sjå vedlegg).  :-[

Prøver no å få kontakt med OneMore på samme måten (har sendt PM også til han, håpar den kjem fram)  :-\
Antar at han bur nærmare sidan han i følge profilen sin bur i Rogaland (eg bur i Sandnes), difor kontaktar eg han no.

Men uansett Casper, takk for at du ville hjelpa meg. :)
Sandnes, Think Classic og TMS

Caspar

Ja der kan du se, noe må ha skjedd for jeg har ikke fått noe PM. Si ifra hvis det ikke ordner seg så skal vi nok klare å få et speil vestover  :)
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lars J

Sitat fra: Caspar på tirsdag 29. januar 2013, klokken 21:56
Ja der kan du se, noe må ha skjedd for jeg har ikke fått noe PM. Si ifra hvis det ikke ordner seg så skal vi nok klare å få et speil vestover  :)
Det var nok fingertrøbbel i PM'en som eg forsøkte å senda til deg Casper. Huskar at eg ville senda kopi av den PM'en til meg sjølv også, og så har den muligens kun blitt sendt til meg (?). :-[

Men så dukka det opp eit svar frå OneMore i dag, og PM'en eg sendte han kom fram (Yes!). Han kontakta meg like etterpå, og han hadde ein delebil kun 6 km frå der eg bur. Var bortom der i kveld og fekk tak i spegelen.

Takk til forumet og alle som bidrar.
Takk til OneMore.
Sandnes, Think Classic og TMS

OneMore

Haha... Strålende!  Da fikk jeg hærverk på en av mine.
Så trenger ja... Et slik speil jeg ga bort.

Og dørvinduene....

NB! Bilen stod ulåst!

Og herlig nok, ble den delebilen jeg hadde. Presset IDAG!

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA