OTA sw-oppdatering

Startet av storeulv, tor 23. jul 2026, kl. 22:16

« forrige - neste »

storeulv

OTA sw-oppdatering sier du? Ja, pågår på min Q6 MY26 nå.

Går fra v 06.02.01/C til 06.11.01/C.
Ingen ting spesifikt om hva som er nytt i versjonsinfo i appen.

Innrømmer glatt at jeg er litt spent.

Skal poste hvordan det gikk når den er ferdig.
Audi Q6 S-line Pro Black Edition

I bestilling:
- Mini Aceman SE Classic Trim

hELgenen

Sitat fra: storeulv på tor 23. jul 2026, kl. 22:16OTA sw-oppdatering sier du? Ja, pågår på min Q6 MY26 nå.

Går fra v 06.02.01/C til 06.11.01/C.
Ingen ting spesifikt om hva som er nytt i versjonsinfo i appen.

Innrømmer glatt at jeg er litt spent.

Skal poste hvordan det gikk når den er ferdig.

Ja..når man har kommet dit at man kan skrive ett innlegg på nett FØR man har oppdatert SW på bilen forteller det veldig mye om hvor langt forspranget Audi har med teknikken....

Hos meg tar oppdatering av SW..det være seg bil,pc...eller mobil omtrent tiden det tar å gå på toalettet. Iblant rekker jeg knapt å løfte ræva fra stolen før det er oppdatert. Ja selv med air frieren og smart tv'n går det så kjapt at jeg selvfølgelig ikke rekker å summe meg.

Audi lå kanskje langt frem..men hvordan er de nå mhp teknikken?

Dagens biler blir snart den du kan gå til for psykologi timen...om du har Grok kanskje du blir radikalisert før du rekker å kjøre fra Oslo til Gardermoen...hvem vet

storeulv

Hvorfor så surmaget? Har jeg fornærmet deg på noe vis?

Det stod anslått tidsbruk ca 17 minutter, men jeg kunne iflg. teksten i MMI ikke sitte i bilen mens det pågikk. Da gadd jeg ikke å stå og se på bilen i mellomtiden så jeg gikk rett og slett inn.

Bilen var ferdig oppdatert etter ca 15 minutter, for de som faktisk er interesserte. Oppdateringen gjaldt trolig bare MMI-delen av bilens systemer, og jeg merket ingen ting som var annerledes. Angivelig skulle det være stabilitetsoppdateringer til Carplay og Android Auto, samt noen andre forbindelsesforbedringer på bluetooth.
Audi Q6 S-line Pro Black Edition

I bestilling:
- Mini Aceman SE Classic Trim

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA