Oppdatering av skjerm - Version not compatible with hardware

Startet av ehaarberg, tir 02. jun 2026, kl. 09:35

« forrige - neste »

ehaarberg

Hei

Jeg har en 2020 e2008GT hvor software er fra 2019, under forsøk på å oppdatere får jeg "Version not compatible with hardware", noe som jeg har forstått ikke er uvanlig.
Jeg har forsøkt med fire forskjellige minnepinner, (8GB, 64GB x 2 og 128GB), men leser at det anbefales minnepenn mellom 16gb og 32gb, helst 32gb. Er det noen som har erfaring med denne problematikken og som anbefaler meg å kjøpe en minnepenn på 32gb for å forsøke på nytt?
Eller er det bare å krype til korset og be forhandler om å oppdatere versjon. Sånn som det er nå, så er appen stort sett ubrukelig og svarer stort sett når den finner det for godt...
2017 Tesla Model X 90D
2020 Peugeot e2008

RJK

Et nytt minnekort koster en brøkdel av kostnaden for å få en forhandler til å oppdatere, selv om det ikke er så veldig dyrt. Så jeg ville gitt det en sjanse.

Er fare for at minnekort med for stor kapasitet ikke takles av bil pga formattull. Sjekk og at minnekortet er formatert i et format bilen vil forstå...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA