Ustabilt forum i helger?

Startet av Counterpointer, man 04. mai 2026, kl. 21:59

« forrige - neste »

worry

Hei,
Jeg ble geleidet inn på denne tråden, for jeg har også slitt med å komme inn. Det dere beskriver ser kjent ut.

Jeg har hatt mest problemer på telefonen. Jeg er ikke datakyndig, så lite å bidra med herfra. Telefon; Samsung med Chrome. Jeg trykket litt rundt i dag, og etter en omstart kom jeg inn. Men omstart gjør jeg ofte, uten at det har hjulpet før. Av meldinger jeg får opp på telefonen, så er det litt forvirrende; det står både at jeg er sperret og at nettstedet er usikkert, mangler sertifikater.
Think lithium

RJK

Sitat fra: worry på fre 22. mai 2026, kl. 13:16Hei,
Jeg ble geleidet inn på denne tråden, for jeg har også slitt med å komme inn. Det dere beskriver ser kjent ut.

Jeg har hatt mest problemer på telefonen. Jeg er ikke datakyndig, så lite å bidra med herfra. Telefon; Samsung med Chrome. Jeg trykket litt rundt i dag, og etter en omstart kom jeg inn. Men omstart gjør jeg ofte, uten at det har hjulpet før. Av meldinger jeg får opp på telefonen, så er det litt forvirrende; det står både at jeg er sperret og at nettstedet er usikkert, mangler sertifikater.

Prøv å legge til nettstedet som "sikkert" (et du stoler på), så kanskje det hjelper på.

Legg gjerne inn beskjed om det hjalp!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

worry

Hei,
I mange dager nå så har det fungert på både pc og mobil. Men i går og idag problem med telefon.

Men så oppdaget jeg tilfeldig at jeg "slipper inn" når jeg er på wifi, men ikke på 5G. 5G er vanligvis så bra at jeg ikke gidder å koble meg på wifi hjemme, så da har jeg ikke oppdaget dette før nå. Jeg har testet flere ganger med av/på wifi, og det er ingen tvil.

Jeg har foreløpig ikke prøvd å finne ut av dette med sikkert nettsted, som du foreslår. Men på meg virker det som om det er Elbilforum som oppfatter meg som usikker, ikke omvendt.

Sitat fra: RJK på fre 22. mai 2026, kl. 13:38Prøv å legge til nettstedet som "sikkert" (et du stoler på), så kanskje det hjelper på.

Legg gjerne inn beskjed om det hjalp!
Think lithium

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA