Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Norges første Model S kundebil er i Norge

Startet av Cronos, tirsdag 15. januar 2013, klokken 12:58

« forrige - neste »

gbzdoc

Sitat fra: foxy på søndag 20. januar 2013, klokken 20:31

39kr er vel brukt opp på 3-5 min

20 MB er ikke så mye nei... Trodde de hadde kommet på bedre tanker.

Er vant til bedrift prisene selv, og det er 99,- for 100MB i vår avtale. (+ bamsemums tror jeg)

Holdt bra i sommer til e-post, surfing, fjesbok, kart m.m med unntak av de få gangene jeg streamet TDF. ;-)

Men Opera som browser hjelper selvsagt. Håper den kommer som "app" til Teslaen. :)

PAS

ER det noen som har sjekket om den har lyktespylere?
Som Sig model skal den være utstyrt med Xenon lykter, men da er det vel påbudt med lyktespylere??
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Spooz

Skal modellen typegodkjennes i Europa med xenon vil lyktespylere være påkrevet. Det er ikke påkrevet ved §1.15 registrering som USA import.

JohanH

Sitat fra: OleJA på søndag 20. januar 2013, klokken 20:50
Nå er det vel slik at de fleste har et mobilabonnement som inkl datatrafikk allerede. Da er det kjipt å måtte betale for enda ett til bilen istedenfor å putte inn et tvilling SIM på det abonnementet en har. Nå oppnår en vel delvis det samme med å bruke tvilling SIMen i en trådløs ruter el bruke mobilen som wifi hotspot, men langfra så ellegant som om å hekte Teslaen direkte på det abonnementet en allerede har. Håper Tesla 'åpner opp' EU biler slik at dette blir mulig.

Jeg gikk på en liten smell på dette da jeg kjøpte en iPad 3G. Bestilte et tvillingSIM (har Talkmore med fri data) og satte i iPaden. Det fungerte, men da folk ringte meg blev det knas. Da iPaden ikke har telefonfunksjonalitet så gikk alle samtaler direkte til mobilsvar. Teslan vil nok oppføre seg som en iPad på denne måten, slik at tvillingSIM vil fungere dårlig...

Milzit

Det fungerer fint med tvillingkort på iPad, jeg bruker det selv. Men du må ha et kort som kun gjelder for data, da får du ikke problemer med telefonsamtaler.

JohanH

Sitat fra: Milzit på onsdag 23. januar 2013, klokken 23:19
Det fungerer fint med tvillingkort på iPad, jeg bruker det selv. Men du må ha et kort som kun gjelder for data, da får du ikke problemer med telefonsamtaler.

OK... det ville vel ikke Talkmore gi meg da - kjipt :). Jeg skal ringe dem imorgen.

Tilbake ON TOPIC fra og med nå.

Milzit

Jeg har Netcom og de har et iallefall et eget tvillingkort kun for data.

foxy

ja det må være bare data tvilling sim kort! både telenor og netcom har det.
I-miev 2011
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA