Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Info om Maranello 4Cycle?

Startet av Stalthy, lørdag 03. mai 2025, klokken 08:55

« forrige - neste »

Stalthy

Hei!

I følge produsenten Effedi ble modellen Maranello 4Cycle solgt i Norge. Jeg vet at den blant annet også var med på uti vår hage (https://tv.nrk.no/serie/uti-vaar-hage/sesong/2/episode/OUHA43000307 se 13:37)). Dessverre viser den ikke reg nr her eller på bildet under. Jeg klarer ikke å finne info om at den har vært i Norge og generelt lite info i det hele tatt. Jeg vet at den ble registrert enten som moped (ren elbil) eller som firehjulsmotorsykkel L7e hvor det var en slags hybridbil.

Grunnen til at jeg spør er at jeg vurder å reise ned til Italia for å importere en sånn en. Men om det er mulig å finne en norsksolgt velger jeg heller det :). Ellers lurer jeg på om noen vet om noen forum hvor denne kan diskuteres? Vet noen om et italiensk elbilforum?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA