Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Varsellys som ikke virker på 2013 model S

Startet av CookieMonster, tirsdag 15. april 2025, klokken 08:53

« forrige - neste »

CookieMonster

Hei, varsellys på min model s fungerer ikke lenger. Blinklys til høyre og venstre fugerer og 'klikk' høres i høytalere. Åpne/stenging av bilen gir ikke lenger blink fra alle fire blinklys, verken blink fra appen. Å trykke på knappen for varsellys i bilen gir ikke resultat heller. Hva kan det være?   

What-a-watt

Først må du forsøke å resette MCU. Hold begge scrollhjulene (høyre og venstre) på rattet inne inntil skjermene slukker. Ikke press for hardt. Det er skjøre greier. :D

CookieMonster

Takk for forslaget. Gjør ingen forskjell om jeg gjør en skjerm eller full reset

RJK

Jeg formoder at du har gått over sikringsboksen og ikke funnet noen som er gåen. Da er vel neste steg å ta dette med Tesla. Kanskje er du heldig og får hjemmeservice fremfor å måtte dra til verksted med bilen!

Her for 2016-2018-modeller, men finner sikkert video for andre årsmodeller, om det er endret...

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

What-a-watt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA