Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Owners Club

Startet av Celter, mandag 07. januar 2013, klokken 17:02

« forrige - neste »

valvolainen

Sånn går det når telenor eier canal digital. Hadde vi hatt Get her hadde nok telenor vært på pletten med en eneste gang.

Sponzo

Sitat fra: laumb på fredag 17. mai 2013, klokken 22:33
Hyggelig å høre at fler og fler melder interesse.

Jeg hadde håpet å stelle det i stand med litt brask og bram - så er i forhandlinger med diverse som forsikringsselskaper og lignende nå.


Hei Laumb,

Var litt interresert i å høre hvordan det har gått med forhandlingene du skulle ha med diverse forsikringsselskaper.

Har du fortsatt tro på at vi kan få en god avtale på plass om vi organiserer oss?

laumb

Redusert tro, men ikke forsvinnende.

Har konsultert med et par forsikringmeglerhus - Marsh f.eks. for å se om man kan få til en avtale "bakveien". Ulempen er at det er lite aktivitet i ferien. Ansatte der og har ferier.

Actionman

Model S Performance + alle options, utenom barneseter :)

Gjerdrum & Drammen

Thinker

Hei

Meget godt initativ. Vil gjerne bidra i dette felleskapet, så inkluder meg gjerne i mantallet  8)
Think, Des 08, 50000 ++ km. Zebra..
Tesla S P#2052 VIN#16790 P85, Grå, 19" ellers alt utenom barneseter. In production fra 20. august.... Production Complete 4. september...
Tlf. 13 sept, utlevering 8 oktober....

Signature #280

Jeg er også interessert i medlemskap!

TS

#51
Jeg er selvfølgelig med og stiller gjerne på første konstituerende medlemsmøte.

Det vil være den viktigste motorklubben (for medlemmer) så langt i dette århundret dersom vi spiller kortene riktig og kan påvirke noen av TM sine valg ..
. De er som kjent litt dynamiske og lytter til kunder og markedet (til en viss grad innimellom sine Apple nykker..)

Vårt viktigste mål må være å få TM til tilpasse tekniske løsninger og praksis rundt garantier etter norske forhold.
De mener selv at de skal opprettholde et langt bedre servicenivå enn de tradisjonelle forhandlerne, og det blir vår oppgave å påpeke hva som til enhver til må forbedres. Jeg foreslår at kommunikasjonsansvarlig i klubben tar et møte med Jerome personlig dersom veien krysses en dag.

Vi bør også helt på siden til det daglige jobbe med en kriseplan Som trer i kraft dersom TM selges eller går helt under.
Da tenker jeg på udetaljert strategiplan for :
-Batteribytte/rep
-Overta ansvar for Superladere
-FW utvikling
-Tilrettelegge for import av reservedeler
-All Teknisk Dokumentasjon lagres for eventuelt etablering av servicesentere

 
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Wenche

Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Cato76

:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Zomdaz


Epleskreller

Skal vi starte opp Laumb?

Blir det som en del av Elbilforeningen?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Kilroy

Jeg er også interessert i medlemskap, bra initiativ!
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

TesLars

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 07. august 2013, klokken 10:01
Skal vi starte opp Laumb?

Blir det som en del av Elbilforeningen?

Count me in!
Oslo
Black Model S

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

_Hans-Petter_

VIN 15301
Levering 30 september 2013
solgt 12 mars 2017

VIN177908
Levering 18 mars 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA