Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrur av hurtiglader om kveld/helg

Startet av Stigzy, søndag 06. januar 2013, klokken 01:54

« forrige - neste »

Stigzy

Hei!

Er det normalt at en Nissan forhandler skrur av hurtigladeren på kveld og helger? Veldig irriterende! Er forøvrig snakk om Nissan Haugesund her.
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

erikf

Har de etablert en betalingsløsning eller er lading gratis?
Hvis den er gratis kan de vel gjøre som de vil.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

arnejorg1

Witro bil Trondheim stengte hurtigladeren på kveldstid fordi forsikringsselskapet ikke likte at det sto åpen. Noe som irriterte meg da jeg måtte ordne meg abonnement på 300 kr måneden hos EV-power :( 
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Stigzy

Det er en gratis løsning. Eller det henger et skilt som det stå at alle kundene hos Nissan Haugesund lader gratis, mens andre må betale. Men finner ikke noe betalingsautomat noen sted.

300kr i mnd for å lade?? Er vell billigere å lade hjemme da vil jeg tro?!
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

Leaffen

Sitat fra: Stigzy på søndag 06. januar 2013, klokken 01:54
Hei!

Er det normalt at en Nissan forhandler skrur av hurtigladeren på kveld og helger? Veldig irriterende! Er forøvrig snakk om Nissan Haugesund her.

Nissan her i Bergen lar hurtigladeren være tilgjengelig om natten også (så vidt jeg vet). Kanskje fordi at de krever betaling?

Uansett vil jeg si at det må jo være helt sløkket (som vi sier i Bergen), å stenge for hurtiglademuligheter om natten.

Bergen. Nissan Leaf siden januar 2012. 39000km.
Tesla en gang i fremtiden???

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA