Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EV Power sine videre planer for hurtiglading i Trøndelag

Startet av tomrh, fredag 18. oktober 2013, klokken 09:26

« forrige - neste »

Trig8

EVpower har kommet med appen gocharge nå. Med den koster hurtiglading 90kr pr gang.

hydrogen

Sitat fra: Trig8 på onsdag 09. april 2014, klokken 08:02
EVpower har kommet med appen gocharge nå. Med den koster hurtiglading 90kr pr gang.

Var ikke klar over den prisen, det gjør jo miniabonnementet enda mer merkelig.

Lynet

Men i brosjyren de har lagt ut kan det se ut som at det skal betales pr minutt i appen?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Trig8

Sitat fra: Lynet på søndag 13. april 2014, klokken 15:43
Men i brosjyren de har lagt ut kan det se ut som at det skal betales pr minutt i appen?
Ja, det ser ut sånn på bildet til høyre. Jeg har ikke prøvd å lade med den ennå, men når jeg starter app´en får jeg bildet til venstre og da står det 90 kr pr. lading.

EV - Driver

Har nå sendt fire e- poster til Ev Power og spurt om planer for oppgradering av eksisterende ladere til å støtte Combo. Men,  stillheten er rungende fra den kanten! Noen andre som har relevant info? Synes det går sørgelig trått med utbyggingen i Trøndelag. Liten grunn til å bli kunde hos EV Power når de ikke har noe som helst å tilby. Må visst sette min lit til Kiwi for å få ladet bilen på tur. Er svært spent på hvor disse laderene dukker opp.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Brødbilsjåfør

Ev power e elendig på å svare dessverre. Har også gjort mine forsøk på å få svar fra de.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA