Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ekstrautstyr

Startet av Stig O, lørdag 05. januar 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

Stig O

Ser på www.teslaccessories.com at ny midtkonsoll snart er ferdig. Har ikke likt den orginale, så jeg er glad dette kommer. Bilr spennende å se hva prisen blir. Har også sett et meget fint armlene til baksetet, men ser ikke ut som de har gått videre med dette enda. På begge bildene av disse, tan skinn i baksetet og sort i framsete, er det perforert skinn. Noen som har lest noe om andre skinnkvaliteter er mulig? De har visst brukt private biler til folk i Tesla som jobber med disse tingene, så det er kanskje en custom løsninger.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Signature #280

Hei Stig, du har kanskje fått det med deg, men de som lager dette har ikke noe med Tesla å gjøre, det er entusiaster som i likhet med deg ikke var fornøyd med eksisterende midtkonsoll.. Det er ikke mulig å få andre skinntyper enn standard fra Tesla idag. Det er derimot standard med perforert skinn på vanlig signature, men ikke på signature performance, og entusiastene bak siden har jo en tidlig signature modell i garasjen :)

Spinner

Midtkonsoll lignende den som var i Model S beta skal visstnok komme i følge en Tesla representant jeg snakket med. Usikker på om dette stemmer, men håper virkelig det.


OleJA

Sitat fra: Sbr på lørdag 05. januar 2013, klokken 13:23
Midtkonsoll lignende den som var i Model S beta......

Er det flere enn meg som liker interiøret i beta utgaven bedre enn produksjonsutgaven? Er ikke særlig glad i disse imiterte trepanelene, samt litt for mye krom og annet dill...

Men skal nok klare å venne meg til det....

jkirkebo

Sitat fra: OleJA på lørdag 05. januar 2013, klokken 13:30
Sitat fra: Sbr på lørdag 05. januar 2013, klokken 13:23
Midtkonsoll lignende den som var i Model S beta......

Er det flere enn meg som liker interiøret i beta utgaven bedre enn produksjonsutgaven? Er ikke særlig glad i disse imiterte trepanelene, samt litt for mye krom og annet dill...

Men skal nok klare å venne meg til det....

Tja, det kommer jo an på hva du bestiller. Jeg kan heller ikke fordra treverk i biler, men karbonfiberinteriøret synes jeg er meget lekkert kombinert med grått skinn. Så da blir det den kombinasjonen ;)

Ang. midtkonsoll så liker jeg den åpne løsningen, men vil gjerne ha koppholderne som ble vist som ekstrautstyr plassert fremst i åpningen. Da kan jeg bruke de andre koppholderne som oppbevaringsrom (skulle vært opsjon på firkantet rom der). I midten er det fint at det er åpent, flott plass å legge alt mulig vi har med oss på langtur (drikkeflasker, potetgull, frukt osv.). Eller veska til kona...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Stig O

Sitat fra: Sbr på lørdag 05. januar 2013, klokken 13:23
Midtkonsoll lignende den som var i Model S beta skal visstnok komme i følge en Tesla representant jeg snakket med. Usikker på om dette stemmer, men håper virkelig det.



Det ligger bilder og video av midtkonsollen på nettsiden jeg la ut øverst! Den er 95% ferdig of blir offentliggjort om en uke eller to. Ser ut til at det blir forskjellige materialvalg. Sikkert det samme som du velger ellers i bilen. I så fall blir det carbon på meg.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Gjermund

Kunne godt tenkt meg en mulighet for å ikke ha noe krom, innvendig eller utvendig, men det er ikke så viktig.

petersv


Stig O

Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

mrm

Noen som vet hvordan midtkonsollet som følger med ser ut?

Ser at Tesla per Juni hadde laget flere prototyper på mulige konsoll, og gjenomførte en "poll" på teslamotorsclub forum.  Deriblant en midtkonsoll for baksetet som så bra ut:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/8864-Opportunity-Console-New-Photos-Poll
(http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/inside-tesla-061912)



Tesla Model S P85 mars 2014 * solgt *
Citroen C-Zero 2014
Tesla Model S 70D mars 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA