Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EVSE ønskes lånt/leid.

Startet av Ingebrigt, fredag 14. desember 2012, klokken 11:34

« forrige - neste »

Ingebrigt

Edit: nedenstående er nå heldigvis uaktuelt da Posten stikk i strid med mine forventniger kjørte pakken ut fra terminalen klokken to i dag.

Etter opptil flere år på gjerdet har jeg nå tatt steget og handlet meg elektriker.

Valget falt på en 2012 Nissan Leaf som var strategisk plassert i Texas, denne skal jeg hente på kaien i Drammen førstkommende mandag. Dessverre har jeg ikke gjort godt nok planleggingsarbeide og det ser ikke ut til at EVSE'en jeg har bestilt ankommer i tide.

Er det noen i Bergens område som har en EVSE til låns fra søndag ettermiddag/kveld til mandag kveld/tirsdag morgen?
Eventuelt noen i Drammen som kan være tilgjengelig på telefon og med EVSE i tilfelle jeg trenger ladehjelp på mandags morgen?


elektrolux

Det var godt å høre.

Har engasjert folk i Tyskland, Holland og Tønsberg, (Elbilshop.no) siden før helgen for at dette skulle klaffe, og ble mektig glad at det tross minimale marginer gikk bra til slutt.

Det ble en del ladere for mange som kom til meg, da jeg bare måtte bestille "både her og der", men det var verd det når jeg hører du ble hjulpen.

Gratulerer med ny Elbil. 
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Ingebrigt

Sitat fra: elektrolux på søndag 16. desember 2012, klokken 05:20

Gratulerer med ny Elbil.

Takk for det, og for god service.

Sitter nå på nåler, skal snart på natttoget til Drammen hvor 'Gliset' venter på meg. Hvis alt går på skinner har bilen norske skilt 14:00 i morgen og blir da satt på toget til Bergen, mens jeg drar til Stavanger 8). Ca fredag blir da min første dag som reell el bilist.

Jeg planlegger en 'write-up' på importprosessen for interesserte.

PK

Gratulerer og lykke til imorgen :-)
Blis spennede å lese hvordan det går og prosessen rundt importen

Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA