Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Xiaomi SU7

Startet av magnetic, onsdag 01. januar 2025, klokken 19:17

« forrige - neste »

magnetic

Electric cars in Norway

Fra et nettsted som hentet fra Car China nyheten slik jeg leser den med Google oversettelse - jeg tar også skjermbilder for å gjøre det lettere å lese saken

Første Xiaomi SU7 i full krasj i Kina. Semi selvkjørende på gøy :laugh: hastighet og treff en stolpe. Bilen begynte å brenne og de tre i bilen fikk ikke opp noen dører fordi de fant ikke nødåpner knappen i døra og brant i hjel.

Jeg er skeptisk til den løsningen med døråpner nødknapp bortgjemt på døra :police: burde vært strengt forbudt å selge de bilene som har slike dårlige sikkerhetsløsninger og det gjelder uansett bilmerke. Sikkerhet må trumfe tullete designvalg 

https://www.numerama.com/vroom/1939883-le-premier-crash-dune-xiaomi-su7-fait-froid-dans-le-dos.html

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA