Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ulyd når man vrir rattet

Startet av Bigdrago, fredag 20. desember 2024, klokken 15:12

« forrige - neste »

Bigdrago

De siste ukene har jeg hørt ulyder/gnukkelyd når jeg vrir rattet. Noen med det samme?
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

SveinJ

Sitat fra: Bigdrago på fredag 20. desember 2024, klokken 15:12De siste ukene har jeg hørt ulyder/gnukkelyd når jeg vrir rattet. Noen med det samme?

Samme på ID.4, er visst normalt.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Electric cars in Norway

Sitat fra: SveinJ på lørdag 21. desember 2024, klokken 18:39
Sitat fra: Bigdrago på fredag 20. desember 2024, klokken 15:12De siste ukene har jeg hørt ulyder/gnukkelyd når jeg vrir rattet. Noen med det samme?

Samme på ID.4, er visst normalt.
Ja det kan hende du har rett og at det er heeeelt normalt men flere sier det ikke er normalt... og inne på Fb gruppene er det folk som har fått heeelt forskjellige tilbakemeldinger fra VW verkstedene. Alt fra bremser - feil dekk eller casting til feil i forstilling eller "stag" som "oslolosen" sa det ;D  satt litt på spissen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA