Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Inster

Startet av ElMarkus, søndag 20. oktober 2024, klokken 22:56

« forrige - neste »

ElMarkus

En liten kredit til kommende Renault 5 E-Tech som har både V2L og kan trekke tilhenger på 500kg som Hyundai Inster ikke kan. Dokk bedre plass i baksete på Inster.

Prisene her kommer å bli avgjørende. 👍🏻
Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

ElMarkus

ElMarkus

Electric cars in Norway

Elmarkus  :+1: takker for god informasjon. Ja her kan man velge med omhu og hjertet

ElMarkus

ElMarkus

Har også sett den bordet man setter fast med magnet bak passasjerer stol i sort/mørk farge.

ElMarkus

Jimnordb

Electric cars in Norway

ElMarkus

RJK

Da har prisene på Hyundai Inster blitt offisielle. Synes de legger seg vel høyt i pris for denne! Nesten 100 K tillegg for en Cross med LR-batteri og takkurv, 80 K tillegg, om man nøyer seg med LR Premium med soltak. Riktignok er 2-farget lakk inkludert, men vet ikke om man da kan velge f.eks. bronse med svart tak for den prisen, som var fargekomboen jeg likte best!

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Jimnordb

Noen som har bilder av 15" alufelgene?

RJK

Sitat fra: Jimnordb på mandag 02. desember 2024, klokken 16:23Noen som har bilder av 15" alufelgene?
Fra sidene til Hyundai, som jeg gikk til fra eposten jeg fikk tilsendt:

https://www.hyundai.com/no/no/bilmodeller/inster.html

Gå inn på "Design", så får du bildene nederst i saken!

Virker som det er samme design på 15" og 17"...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ElMarkus

ElMarkus

Ja prisene kom i dag...

Må nok gå inn for modellen:

𝗟𝗼𝗻𝗴 𝗥𝗮𝗻𝗴𝗲 𝗣𝗿𝗲𝗺𝗶𝘂𝗺 𝗳𝗼𝗿 314 900:- 𝗡𝗢𝗞

For å få med seg V2L og viktige fører assistent funksjoner som dem andre billigere variantene ikke har.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA