Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hyundai Inster

Startet av ElMarkus, søndag 20. oktober 2024, klokken 22:56

« forrige - neste »

ElMarkus

Herlig bil som jeg ser fram imot når den straks kommer på norske veier.  :+1:

Heter Casper i Syd Korea men kommer å få navnet Inster (inster) ellers i verden 

Ikke lag kø, da blir jeg sprø:)

ElMarkus

ElMarkus

ElMarkus

ElMarkus

ElMarkus

ElMarkus

ElMarkus

Jimnordb

Blir spennende å se prisen på denne!

Electric cars in Norway

Sitat fra: Jimnordb på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 00:55Blir spennende å se prisen på denne!
Ja veldig....
Den bør være billig så den treffer markedet prisriktig med en gang...og ikke senere dumping pris situasjoner oppstår. Ser det på andre bilmerker nå om dagen uten å nevne navn...stikkord Kina elbil ....blant annet...

ElMarkus

Ja, kan ikke gå over 230 000:- for grund modell med varmepumpe. Ellers er det fort kjørt å kjøperne kommer å vente på at priset går ned. Eller velger ei annen kandidat typ kommende Citroën eller Renault 5 (som til og med kan trekke 500kg)

Inster fås med tilhengerfeste med da kun for å henge ei sykkel bak.

Beste med det 2 sist nevnte er V2L

https://www.elbil24.no/nyheter/blir-blant-de-aller-billigste/82109561

ElMarkus

Har laget en nytt gruppe i Facebook

Hyundai Inster Owners Group
Norway (Elbil)

ElMarkus

Det snakkes om at går betydelig bedre med 15 tums hjul. Ikke noe rart med da mer luft i dekkene. Går jo også betydeligt lenger.

ElMarkus

Denne del underst på dørene burde vart i krom.

Electric cars in Norway

Sitat fra: ElMarkus på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 12:20Denne del underst på dørene burde vart i krom.
Ser den. Svart gir inntrykk av større bil en krom, tror jeg. Sikkert derfor...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA